Klacht POSTNL: Pakketten niet goed afgeleverd

Kzuidema

Pakketten worden zomaar op de stoep gezet terwijl je gewoon in huis bent en bellen niet aan. Of het staat op je inrit nat te worden door de regen. Niemand thuis maar word wel buiten neergezet. Je krijgt een melding dat je niet thuis bent en je pakket word afgeleverd bij de supermarkt. Of je pakket ligt al dagen bij de supermarkt maar je geen bericht krijgt van post.nl.
Tis 1 dikke shit vind ik. Jammer dat het zo moet gaan...

Contact opnemen met de desbetreffende post bezorger(s) Die in de regio werken op het moment.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de pakketbezorging. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is dat er pakketten onbeheerd worden achtergelaten en dat er niet wordt aangebeld of geen bericht wordt achtergelaten. Mijn excuses hiervoor. Ik wil hierover graag een klacht voor u aanmaken om dit met de chauffeur(s) te laten bespreken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Wat zijn de meest recente Track & Trace codes van deze pakketten en kunt u per zending dan ook vermelden wat er fout is gegaan?

- Werkt uw deurbel naar behoren? (Dit moet ik in de klacht vermelden wanneer er wel een briefje is achter gelaten)

- Wat is uw e-mail adres?