Klacht POSTNL: post nl niet eerlijk

Michiel

Mijn klacht is.
Mijn telefoon zou gister tussen 9:30 en 11:30 worden afgeleverd.
Om 16:00 nog niks.
Ik bel naar post nl en krijg iemand aan de lijn.
Ze kan me niet meer helpen dan het zelfde te doen als ik en dat is via track en trace kijken.
Ook probeert ze 3x het gesprek af te kappen omdat ik blijkbaar lastig word.
om 18:00 nog geen pakje, mijn werk waar ik het laat bezorgen is dicht dus geen telefoon.
Ik kom thuis kijk op track and trace pakket geprobeerd af te leveren niemand aanwezig.
We proberen het morgen tussen 17:00 en 19:00
Precies wanneer mijn werk al dicht is..
Dus ik verifeer bij mijn zus die 50 meter van mijn werk woont wanneer tnt normaal bezorgd daar. en die zegt nooit voor 16:00.
Ik bel post nl om te kijken of ik de tijd nog kan laten veranderen van 17:00-19:00 naar 8:30/17:00
Ja dat kan maar dan moet ik bij betalen.
Mijn klacht is dus het volgende..
Ze hebben nooit de intentie gehad om het tussen 9 en 11:30.
en laten mij bij betalen voor hun fouten.

Erkenning dat ze nooit de intentie hebben gehad om het af te leveren tussen 9:30 en 11:30
Want ik weer heel goed vanuit mijn werk dat ze vaste routes rijden
En een excuses voor wat er is gebeurd en het niet netjes worden behandeld door medewerkers want ik kreeg constant het idee dat ze het gesprek probeerde af te kappen

Geachte heer Jansen,

Ik begrijp dat uw zending veel later werd aangeboden dan het tijdvak aangaf en dat u hier niet tevreden over bent. Snap goed dat dit niet wenselijk is, voor dit ook mijn oprechte excuses. Tevens voor het niet juist behandeld worden via de telefoon.

Ik heb gekeken op het adres van uw werk en zie dat er in de laatste 2 weken inderdaad pas vanaf 16:00 bezorgd wordt. Voorheen was dit eigenlijk altijd tussen 10:00 en 11:00. Dit kan 2 oorzaken hebben; 1 is dat het extra druk is wegens de bezorging van alle studieboeken. 2 is een nieuwe bezorger wegens vakantie.

Mijn excuus dat dit zo is gelopen en hoop dat dit bij de volgende levering weer recht is getrokken naar de oorspronkelijke bezorgtijd.

Jos
    Klantenservice PostNL