Klacht POSTNL: Post te laat ontvangen,ook bij versturen te laat.

Dunya

Bezorgdagen

Geef duidelijkheid word er nou niet op de maandag of niet op zaterdag bezorgd of is het maar net hoe het uitkomt

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van briefpost. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses dat u post met vertraging heeft ontvangen. Onze doelstelling is om briefpost de volgende werkdag te bezorgen, maar het is geen garantie. Het kan maximaal uiterlijk 4 bezorgdagen duren voordat de post aankomt. Wij bezorgen van dinsdag t/m zaterdag en op maandag bezorgen wij enkel rouwpost en medische post. Mocht niet alle post op zaterdag kunnen worden afgeleverd door drukte of overmacht, dan kan er bij wijze van uitzondering en om verdere vertraging te voorkomen ook wel eens reguliere post op maandag worden afgeleverd. Hier kunt u een overzicht vinden; https://www.postnl.nl/ontvangen/post-ontvangen/postbezorging/

Dunya
Het is gewoon een standaard antwoord/brief van post.nl zoals verwacht,altijd het zelfde excuus dat het door omstandigheden kan voorkomen.