Klacht POSTNL: Verzonden naar land van bestemming staat er al 7 dagen.

Klachtnummer
# 353100
Gebruiker
SOUMIA
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een hele belangerijke brief verstuurd na Marokko 22 feb. Aangetekend verstuurd. Nu staat er al 7 dagen
Verzonden naar land van bestemming.
Terwijl over 2 dagem die al op het adres zelf moet zijn. Ik ben me enorme zorgen aan het maken waar mijn brief is. Er staat namelijk hele belangerijke gegevens en bewijzen in waar ik meer als 300 euro aan heb uitgegeven. Hopelijk kunnen jullie me helpen met het vinden van me postpakket. Hier is het nummer.

De oplossing

Onderzoek start waar mijn brief is gebleven. Omdat er super belangerijke bewijstukken in staan.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw aangetekende brief nog niet is afgeleverd bij de geadresseerde in Marokko. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik begrijp dat u graag meer informatie wilt over uw zending. Graag reageer ik op uw bericht.

    Volgens mijn informatie is de brief op 25 februari verzonden naar Marokko. De gemiddelde overkomstduur is 4 tot 8 werkdagen, dit is een indicatie en geen garantie. Mogelijk is er sprake van vertraging in de distributie, wij hebben hier geen directe invloed op. Een enkele keer kan een zending langer onderweg zijn en voor updates in de Track&Trace informatie zijn we afhankelijk van de postorganisatie in Marokko. Ik zal u toch moeten vragen dit verder af te wachten. Mocht de brief op 20 maart nog niet in het bezit zijn van de geadresseerde raad ik u aan om contact op te nemen met onze klantenservice voor het opstarten van een onderzoek.

    Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen