Klacht POSTNL: .

AbcdeFghij#123

Daar er onbeschoft personeel werkt bij uw klantenservice ik heb tot 3 x toe moeten belken a ongeveer een half uur in de wacht ben je eindelijk aan de beurt geef je je gevens dan wordt gewoon de verbinding verbroken de tweede keer na een half uur in de wacht vragen ze de track en trace geef je dat dan wordt je in de wacht gezet en wordt je na een minuut of 5 wachten weer de verbinding verbroken na de 3de x te bellen krijg je iemand aan de telefoon die al beledigt is omdat je de smoor erin heb dat jdat al gebeurt is je geeft ik het numner door zegt ze dat is geen track en trace dus ik vraag met een geïrriteerde stem waarim de andere wel gingen zoeken verbrak ook zij de verbinding sorry hoor klabt is toch koni ng dan zullen jullie ander personeel moeten zoeken die niet zo handelen als het moeilijk wordt

Graag antwoord terug

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw contact met onze Klantenservice niet goed is verlopen en dat u nog geen antwoord heeft gekregen op uw vraag of klacht. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- Kunt u concreet aangeven wat de aanleiding voor uw contact met de Klantenservice is geweest?
    - Wat is de Track & Trace-code van het pakket waar het om gaat?