Opgelost door POSTNL: ...

Tom78

26.08.2020 werd er een pakket vanaf Polen naar mijn adres in Nederland verstuurd, het was correct geadresseerd en gegeven in prioriteitsmodus. Vandaag is het 15.09.2020 en mijn pakket is nog steeds niet binnen. Na het invullen van het pakket nummer bij track 'n trace staat er dat op 02.09.2020 mijn pakket werd geaccepteerd in Nederland en verstuurd naar Den Haag inbound. Na het contact opnemen met het klanten service kwam ik te weten dat mijn pakket nog helemaal niet in Nederland is omdat het niet in het systeem zit maar het is wel logisch dat het Poolse pakket nummer niet actief in Nederland is. Poolse post zegt dat het pakket wel in Nederland is. Ik vraag om uw hulp, de inhoud van het pakket is bril voor mijn zoon, belangrijk voor zijn gezondheid. Hieronder plak ik de status:
Package number RR350418075PL
Shipping date: 2020-08-26
Package type: Priority registered letter
Dispatch country: Poland
Country of destination: Netherlands
Dispatch office: FUP Bytom 2 (Aleja Jana Nowaka-Jeziorańskiego 25, 41-902 Bytom)
Package weight: 0.064 kg
Package status:
Event name Date and time Post office
Posted 2020-08-26 16:28 FUP Bytom 2
Package in transportation 2020-08-26 18:00
Sent from Poland 2020-08-28 03:55 WER Warszawa
Accepted in the destination country 2020-09-02 17:10 DEN HAAG INBOUND
Package sent 2020-09-02 17:11 DEN HAAG INBOUND

Helpen met het vinden van mijn pakket

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwacht pakket uit Polen. U heeft het pakket tot op heden niet ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik begrijp dat het door u verwachte pakket belangrijk voor uw zoon is en dat u het pakket graag zo snel mogelijk in ontvangst wilt nemen. Ik heb de door u meegezonden track en trace code nagetrokken in onze systemen, maar helaas zijn er (nog) geen gegevens over dit pakket bij ons bekend. Dat betekent dat de zending nog niet in Nederland is, nog niet door ons verwerkt is of niet traceerbaar is in Nederland. Ik wil u daarom vragen nog een aantal dagen geduld te hebben.

Mocht er over een paar dagen nog steeds niks bekend zijn via https://www.internationalparceltracking.com/, dan adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender. De afzender kan dan bij de postorganisatie in Polen navragen wat de huidige status van de verzending is.

Tom78
Volgende dag, was het pakket in Amsterdam en de dag daarna bij mijn huis.