Klacht POSTNL: 1 GROTE ERGERNIS

Mini Cooper R53

Ik ontdek net dat ik nog 4 pakketjes ook nog steeds niet heb ontvangen, zoals inmiddels gewoonlijk is bezorging door dit vreselijke bedrijf Lost nl 1 grote ergernis geworden.
Elk ander bezorg bedrijf verstaat hun vak en leveren keuring op tijd of zelfs eerder mijn bestelde producten af.
Elke keer weer wanneer dit incapabele bedrijf iets moet leveren bij mij is het of weg of het duurt zo ontzettend lang dat ik inmiddels klanten ben kwijt geraakt door het geknutsel van dit bedrijf gerund door hele hele domme mensen.
Inmiddels is duidelijk dat bezorging wordt gedaan door import volk wat de Nederlandse taal totaal niet machtig is, bij navraag krijg je te maken met andere inboorlingen die in een niet te verstaan gepruttel iets proberen te vertellen dat ik de moed heb opgegeven.
Lost nl is voor mij werkelijk het meest erge wat je als kleine zelfstandige kan overkomen, en ik weet zeker dat mensen die af en toe iets bestellen er net zo over denken.
Echt een schande dit vreselijke bedrijf!

Kan dat dan bij lost nl, geholpen worden?
Lijkt mij niet! Nogmaals 1 groot drama dit bedrijf!
Ik ben er zó klaar mee!

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u meerdere zendingen nog niet heeft ontvangen. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik zou graag voor u willen bekijken of er meer informatie bekend is, Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Wat zijn de Track & Trace-codes van de vier zendingen die u mist?

Mini Cooper R53
    Ik heb inmiddels de moed opgegeven, lost nl is en blijft voor mij en vele anderen een rampzalig bedrijf wat totaal niet te vertrouwen is.
    Kansloos is het enige woord wat ik kan bedenken voor dit bedrijf gerund door kneuzen!
    Wederom pakketjes gewoon weg, bah bah bah.
    Lost nl is gewoon K.T
    Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Naar aanleiding van uw melding heb ik u getracht te bellen. Helaas is dit niet gelukt daarom informeer ik u op deze wijze.

Helaas heb ik geen verdere informatie van u ontvangen. ik kan daarom geen melding voor u aanmaken. Wel heb ik gezien dat naar aanleiding van een eerdere melding een klacht is geregistreerd. Deze klacht is nog steeds in behandeling. Zodra de behandelaar meer informatie heeft omtrent deze case dan wordt u hierover geïnformeerd.