Klacht POSTNL: 1 pakket manco, 2 uur in de wacht gestaan!

Rijsewijk

4 april: eerste aflever poging van het bij wehkamp betselde bed. Helaas 1 doos manco. Chauffeur dacht dat hij zaterdag wel geleverd zou worden.
5 april: geen levering en gebeld, zou maandag geleverd worden.
5 april: nogmaals gebeld om zeker te zijn dat ze zouden komen, waren we in eens verzet naar dinsdag
8 april: levering 16.23-18.23....... 20.00 nog geen pakketje. Weer gebeld, was hij weer manco. Zoektocht gestart en ik zou gebeld worden als er meer bekend was.
11 april: zelf maar weer gebeld. Pakketje boven water en zou maandag geleverd worden.
14 april: levering tussen 11.53-13.53, komen ze om 10.30!!!! Natuurlijk niemand thuis! Weer boos gebeld. Na voor de 5e keer een half uur in de wacht te hebben gestaan, werd beloofd dat het 15 april geleverd zou worden.
15 april: levering tussen 09.42-11.42 ....... In afwachting........

Ik mag er nu onderhand toch wel van uit gaan dat het vandaag geleverd gaat worden, en een compensatie voor de telefoonkosten en onnodig verlof nemen vind ik toch wel op zijn plaats!

Rijsewijk
    Pakket nu officieel manco en onvindbaar. Na route van 14 april spoorloos. Moest dit melden bij wehkamp. Bij deze gedaan. Volgt nu een nieuwe levering op donderdag 17 april en compensatie.
    Geachte heer/mevrouw Van Rijsewijk, Wat spijtig te vernemen dat de levering van uw zending niet goed is gegaan. Ik vermoed dat dit via Extra@Home is verstuurd. Dit betreft een andere vervoerstak van PostNL. Hiervoor kunt u dan inderdaad het beste contact opnemen met de afzender. U geeft aan dat Wehkamp het inmiddels heeft opgepakt en de zending opnieuw zal gaan leveren. Fijn dat het op deze manier is opgelost en uiteraard excuses voor het ongemak dat is ontstaan! Met vriendelijke groet, Irene