Klacht POSTNL: 1205289046 Child's Play (2019)

Klachtnummer
# 530857
Gebruiker
pieter
Datum
1 reactie

Details

Klacht

1205289046
Child's Play (2019)

Gewenste oplossing

dit moet nog geleverd worden.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de aflevering van een poststuk. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Wat spijtig te lezen dat het naar u verstuurde brievenbuspakket niet bij u is afgeleverd. Namens PostNL excuses, uiteraard is dit een nare situatie en ik kan mij indenken dat u hierover teleurgesteld bent.

    We hebben uw klacht doorgegeven aan de manager van de afdeling Postbezorging gekoppeld aan uw adres om te laten monitoren of er vaker problemen voorkomen in hetzelfde gebied. Deze situatie zal met de medewerkers besproken worden en er wordt dan met extra aandacht naar de postbezorging op uw adres gekeken.

    Mocht u de zending onverhoopt niet ontvangen, dan moet ik u adviseren contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen