Klacht POSTNL: 14,65 euro te ontvangen postnl

H

Graag 14,65 euro terug ontvangen van postnl bij verzend code: 3SKAAG5341737 naar Frankrijk. Twee maal verstuurd, twee maal naar het juiste postadres. De ontvanger was gewoon thuis en het postadres was juist. Tweede verzending heeft de ontvanger wel ontvangen maar de eerste keer heb ik het pakket retour ontvangen. Ik heb dus 2 maal 14,65 euro betaald. Dat is 1 keer te veel. Daarom ontvang ik graag 14,65 euro retour van postnl.

14,65 euro te ontvangen postnl

Geachte mevrouw Hagen,

Uit uw bericht begrijp ik dat dat uw pakket onterecht retour is gekomen. Ik kan me goed voorstellen dat dit erg frustrerend voor u moet zijn, mijn excuses voor het ongemak!

Ik heb de code voor u nagekeken en ik zie dat er al een onderzoek is gestart naar deze onterechte retour. Er zal voor donderdag contact met u worden opgenomen hierover.

Sarah
    PostNL