Klacht POSTNL: 14,65 euro te ontvangen van postnl

H

De verzending naar het Verenigd Koninkrijk met code 3SKAAG3838785 is onterecht retour ontvangen door mij. De ontvanger was gewoon thuis. Ik heb het postadres correct overgenomen. De tweede keer is het pakket wel aangekomen. Later toen ik nog eens de verzend bonnetjes bekeek zag ik dat bij de eerste verzending de medewerker van postnl de postcode verkeerd heeft overgenomen. Namelijk 1 cijfer niet benoemd. Daarom is het terecht dat postnl de verzendkosten terug betaalt aan mij van 14,65 euro. Het is immers de fout van postnl.

14,65 euro te ontvangen van postnl

Geachte mevrouw Hagen,

Uit uw bericht begrijp ik dat uw pakket naar het Verenigd Koninkrijk onterecht retour is gekomen. Ik kan me goed voorstellen dat u dit erg vervelend vindt. Mijn excuses voor het ongemak!

Ik zie dat er al een onderzoek is gestart naar deze zending. Er is gisteren een email naar u verzonden waarin wordt verzocht om aanvullende informatie te versturen. Ik raad u aan om deze email te beantwoorden. Voor verdere vragen over de onterechte retour kunt u ook bij de behandelaar van uw onderzoek terecht.

Sarah
    PostNL