Klacht POSTNL: 14,65 euro te ontvangen van postnl

Klachtnummer
# 180795
Gebruiker
H
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De verzending naar het Verenigd Koninkrijk met code 3SKAAG3838785 is onterecht retour ontvangen door mij. De ontvanger was gewoon thuis. Ik heb het postadres correct overgenomen. De tweede keer is het pakket wel aangekomen. Later toen ik nog eens de verzend bonnetjes bekeek zag ik dat bij de eerste verzending de medewerker van postnl de postcode verkeerd heeft overgenomen. Namelijk 1 cijfer niet benoemd. Daarom is het terecht dat postnl de verzendkosten terug betaalt aan mij van 14,65 euro. Het is immers de fout van postnl.

De oplossing

14,65 euro te ontvangen van postnl

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Hagen,

    Uit uw bericht begrijp ik dat uw pakket naar het Verenigd Koninkrijk onterecht retour is gekomen. Ik kan me goed voorstellen dat u dit erg vervelend vindt. Mijn excuses voor het ongemak!

    Ik zie dat er al een onderzoek is gestart naar deze zending. Er is gisteren een email naar u verzonden waarin wordt verzocht om aanvullende informatie te versturen. Ik raad u aan om deze email te beantwoorden. Voor verdere vragen over de onterechte retour kunt u ook bij de behandelaar van uw onderzoek terecht.

    Ik ga er vanuit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze klantenservice via postnl.nl/klantenservice.

    Met vriendelijke groet,

    Sarah
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen