Klacht POSTNL: 14,65 euro te ontvangen van postnl

Klachtnummer
# 180789
Gebruiker
H
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De ontvanger uit Frankrijk met verzend code 3SKAAG7924588 heeft het pakket niet ontvangen en het pakket is zelfs retour gestuurd naar mij. De ontvanger was gewoon thuis en het postadres was helemaal juist. Daarom nogmaals aan jullie mijn verzoek tot het betalen van de verzendkosten van het pakket naar Frankrijk van 14,65 euro aangezien ik dus 2 maal deze kosten heb gemaakt. Ik heb het pakket opnieuw moeten sturen.

De oplossing

14,65 euro ontvangen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Hagen,

    Uit uw bericht begrijp ik dat uw pakket onterecht retour is verzonden. Ik kan me goed voorstellen dat u dit erg vervelend vindt, mijn excuses voor het ongemak!

    Ik heb u zojuist een navraagformulier toegestuurd via post. Met dit formulier wordt een onderzoek gestart naar de reden van retour. Ik verwacht dit formulier deze week bij u. Ik adviseer u om het formulier zo volledig en zo zorgvuldig mogelijk in te vullen. Vermeld de inhoud, de barcode en het adres van de geadresseerde.

    Stuur het formulier met een kopie van het originele verzendbewijs op naar:

    PostNL Klantenservice
    Antwoordnummer 60417
    8900 KS Leeuwarden

    Een postzegel is niet nodig. Via de e-mail kan ook naar: navraag@postnl.nl
    Het formulier wordt binnen 30 dagen ingevoerd waarna u wordt geïnformeerd over de uitslag van het onderzoek.

    Ik ga er vanuit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze klantenservice via postnl.nl/klantenservice.

    Met vriendelijke groet,

    Sarah
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen