Klacht POSTNL: 14,65 euro te ontvangen van postnl

H

De ontvanger uit Frankrijk met verzend code 3SKAAG7924588 heeft het pakket niet ontvangen en het pakket is zelfs retour gestuurd naar mij. De ontvanger was gewoon thuis en het postadres was helemaal juist. Daarom nogmaals aan jullie mijn verzoek tot het betalen van de verzendkosten van het pakket naar Frankrijk van 14,65 euro aangezien ik dus 2 maal deze kosten heb gemaakt. Ik heb het pakket opnieuw moeten sturen.

14,65 euro ontvangen

Geachte mevrouw Hagen,

Uit uw bericht begrijp ik dat uw pakket onterecht retour is verzonden. Ik kan me goed voorstellen dat u dit erg vervelend vindt, mijn excuses voor het ongemak!

Ik heb u zojuist een navraagformulier toegestuurd via post. Met dit formulier wordt een onderzoek gestart naar de reden van retour. Ik verwacht dit formulier deze week bij u. Ik adviseer u om het formulier zo volledig en zo zorgvuldig mogelijk in te vullen. Vermeld de inhoud, de barcode en het adres van de geadresseerde.

Stuur het formulier met een kopie van het originele verzendbewijs op naar:

Antwoordnummer 60417
    8900 KS Leeuwarden

Een postzegel is niet nodig. Via de e-mail kan ook naar: navraag@postnl.nl
    Het formulier wordt binnen 30 dagen ingevoerd waarna u wordt geïnformeerd over de uitslag van het onderzoek.

Sarah
    PostNL