Klacht POSTNL: 16 september jl. heb ik post op de brievenbus in Noordwolde gedaan, dit is niet aangekomen.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 391586
Gebruiker
Onbezorgdepost#60
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Niet bezorgde post.

De oplossing

Ik wil dat deze brief getraceerd wordt.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een poststuk niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas kan ik niet achterhalen wat de oorzaak is van de vermissing omdat het om ongeregistreerde poststukken gaat. Wel wil ik graag een melding maken van de vermissing. Daarmee kijken wij of er meer post is vermist uw jouw regio. Mochten we een reden vinden, dan nemen we gepaste maatregelen. Graag ontvang ik hiervoor nog de datum waarop het poststuk verzonden is en uw e-mailadres.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor de aanvullende informatie. Het spijt me dat deze brief tot op heden niet is aangekomen bij de geadresseerde. Graag informeer ik u over de afhandeling van uw klacht.

    Bij ongeregistreerde zendingen, zoals bij uw poststuk, kunnen we niet achterhalen wat de oorzaak is van de vermissing. Deze poststukken kunnen we namelijk niet volgen. Bij aangetekende poststukken en pakketten is dit wel mogelijk.

    Aan de hand van de postcode gaan we onderzoeken of het probleem vaker voorkomt Op deze manier kunnen we in de toekomst voorkomen dat dit gebeurt. Ook zal ik collega’s uit dat gebied informeren over uw vermiste poststuk. Mocht uw poststuk alsnog gevonden worden, dan bezorgen we deze uiteraard. U zal hier echter geen verder bericht meer over ontvangen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Onbezorgdepost#60
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niets aangezien het een niet geregistreerd poststuk betreft.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?