Klacht POSTNL: 16 september jl. heb ik post op de brievenbus in Noordwolde gedaan, dit is niet aangekomen.

sad Niet opgelost
Onbezorgdepost#60

Niet bezorgde post.

Ik wil dat deze brief getraceerd wordt.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een poststuk niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Helaas kan ik niet achterhalen wat de oorzaak is van de vermissing omdat het om ongeregistreerde poststukken gaat. Wel wil ik graag een melding maken van de vermissing. Daarmee kijken wij of er meer post is vermist uw jouw regio. Mochten we een reden vinden, dan nemen we gepaste maatregelen. Graag ontvang ik hiervoor nog de datum waarop het poststuk verzonden is en uw e-mailadres.

Geachte mevrouw,

Bedankt voor de aanvullende informatie. Het spijt me dat deze brief tot op heden niet is aangekomen bij de geadresseerde. Graag informeer ik u over de afhandeling van uw klacht.

Bij ongeregistreerde zendingen, zoals bij uw poststuk, kunnen we niet achterhalen wat de oorzaak is van de vermissing. Deze poststukken kunnen we namelijk niet volgen. Bij aangetekende poststukken en pakketten is dit wel mogelijk.

Aan de hand van de postcode gaan we onderzoeken of het probleem vaker voorkomt Op deze manier kunnen we in de toekomst voorkomen dat dit gebeurt. Ook zal ik collega’s uit dat gebied informeren over uw vermiste poststuk. Mocht uw poststuk alsnog gevonden worden, dan bezorgen we deze uiteraard. U zal hier echter geen verder bericht meer over ontvangen.

Onbezorgdepost#60
Niets aangezien het een niet geregistreerd poststuk betreft.