Klacht POSTNL: 18/10/2019 verstuurde EMC Erasmus zeer belangrijke brief wij ontvingen deze vandaag 19122019

verz.1810ontv.1912#

absurde veel te late bezorging

Er eens over nadenken dat post van een ziekenhuis wel eens
van levensbelang kan zijn om op tijd te ontvangen deze brief
is hier twee maanden te laat aangekomen

belachelijk en schandalig

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft een levering van een brief. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Wat heeft het ongelofelijk lang gestuurd voordat u deze brief binnen heeft gekregen, dit is uiteraard niet onze bedoeling geweest. U geeft aan dat de brief twee maanden geleden verstuurd is, ik wil hier dus graag een melding van maken.

* Uw mailadres;
    * Of de zending via PostNL is verstuurd en niet via een ander postbedrijf;
    * Datum van ontvangen.

Bedankt voor uw reactie. Helaas heeft u niet de gevraagde informatie naar ons doorgestuurd, dan had ik namelijk direct voor u een klacht kunnen indienen. Ik wil u daarom opnieuw verzoek om de uitgevraagde gegevens toe te sturen.

Hartelijk dank voor uw reactie. Ik heb uw klacht geregistreerd en doorgezet naar de verantwoordelijke afdeling. Aan de hand van de postcode zal onderzocht worden of het probleem vaker voorkomt in hetzelfde gebied. Vervolgens gaat de verantwoordelijke afdeling op zoek naar structurele verbeteringen. U ontvangt geen persoonlijke terugkoppeling op uw klacht.

verz.1810ontv.1912#
Geen