Klacht POSTNL: 18/10/2019 verstuurde EMC Erasmus zeer belangrijke brief wij ontvingen deze vandaag 19122019

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 410545
Gebruiker
verz.1810ontv.1912#
Datum
3 reacties

Details

De klacht

absurde veel te late bezorging

De oplossing

Er eens over nadenken dat post van een ziekenhuis wel eens
van levensbelang kan zijn om op tijd te ontvangen deze brief
is hier twee maanden te laat aangekomen

belachelijk en schandalig



3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft een levering van een brief. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Wat heeft het ongelofelijk lang gestuurd voordat u deze brief binnen heeft gekregen, dit is uiteraard niet onze bedoeling geweest. U geeft aan dat de brief twee maanden geleden verstuurd is, ik wil hier dus graag een melding van maken.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:
    * Uw mailadres;
    * Of de zending via PostNL is verstuurd en niet via een ander postbedrijf;
    * Datum van ontvangen.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie. Helaas heeft u niet de gevraagde informatie naar ons doorgestuurd, dan had ik namelijk direct voor u een klacht kunnen indienen. Ik wil u daarom opnieuw verzoek om de uitgevraagde gegevens toe te sturen.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw reactie. Ik heb uw klacht geregistreerd en doorgezet naar de verantwoordelijke afdeling. Aan de hand van de postcode zal onderzocht worden of het probleem vaker voorkomt in hetzelfde gebied. Vervolgens gaat de verantwoordelijke afdeling op zoek naar structurele verbeteringen. U ontvangt geen persoonlijke terugkoppeling op uw klacht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
verz.1810ontv.1912#
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen