Klacht POSTNL: 2 dozen verstuurd met PostNL naar Tenerife nu kwijt en ontraceerbaar

zebra 1

Grote pakketten kwijt in Spanje verstuurd door PostNL . De track trace nummers zijn niet te traceren 3SOPKE9955322 en 3SOPKE4416043
Nu inmiddels 4 weken verder !!!

ZSM BEZORGEN OF RETOUR

Bijlagen

Niet opgelost, 2 grote pakketten nog steeds kwijt. Slechte tot geen communicatie met case manager.

Hartelijk dank voor uw bericht op Klachtenkompas. Uit uw melding maak ik op dat uw pakketten na vier weken nog niet bij de geadresseerde in Spanje zijn bezorgd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Naar aanleiding van uw bericht heb ik onze systemen geraadpleegd. Inmiddels is er een onderzoek opgestart en deze is nog in behandeling bij onze onderzoeksafdeling. De behandelend collega heeft u vandaag een e-mail gestuurd. Mijn welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.