Klacht POSTNL: 2 dozen verstuurd met PostNL naar Tenerife nu kwijt en ontraceerbaar

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 594934
Gebruiker
zebra 1
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Grote pakketten kwijt in Spanje verstuurd door PostNL . De track trace nummers zijn niet te traceren 3SOPKE9955322 en 3SOPKE4416043
Nu inmiddels 4 weken verder !!!

Gewenste oplossing

ZSM BEZORGEN OF RETOUR

Bijlagen

Geboden oplossing
Niet opgelost, 2 grote pakketten nog steeds kwijt. Slechte tot geen communicatie met case manager.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw bericht op Klachtenkompas. Uit uw melding maak ik op dat uw pakketten na vier weken nog niet bij de geadresseerde in Spanje zijn bezorgd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Naar aanleiding van uw bericht heb ik onze systemen geraadpleegd. Inmiddels is er een onderzoek opgestart en deze is nog in behandeling bij onze onderzoeksafdeling. De behandelend collega heeft u vandaag een e-mail gestuurd. Mijn welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen