Klacht POSTNL: 2 pakketten. Afgeleverd. Door post.nl en niets ontvangen

L.W.G.

Deze week 2 pakketten niet ontvangen terwijl Post.nl meldt wel afgeleverd te hebben.
Slechte zaak waarover je met post.nl niet tot een oplossing kan komen. Die verwijst door naar de verkoper en dat kan dus dagen duren.
Het is zeer onbetrouwbaar en klantonvriendelijkheid . Men kan immers zien welke chauffeur gedaan heeft en meteen bellen met de chauffeur om de fout te herstellen .
Fouten maken en niets doen is schandalig.

Dat zij de chauffeur bellen om de fout te herstellen op de zelfde dag.

L.W.G.
    De Instax films zijn een uur later afgeleverd . De chauffeur gaf aan dat wegens drukte hij later was. Foutieve info op de track en tracé website dus. Klacht blijft staan voor het konijnenhok.
    L.W.G.
    Inmiddels zijn beide pakjes geleverd door een vriendelijke bezorger. Hij wist meteen waar ze waren gebleven en ging naar het foute adres. Een groot verschil met de klantvriendelijkheid van de klantenservice. Als zij meteen de bezorger hadden gebeld dan was dit meteen opgelost en werd ik als klant niet boos. Onbegrijpelijk gewoon zo een slechte service en beleid.
    Geachte heer/mevrouw Herklots,Het is goed om te horen dat alsnog beide pakketten ondanks de vertraging zijn ontvangen door u. Goede zet van de bezorger. Misschien is het handig om te weten dat de klantenservice niet weet welke bezorger waar bezorgd. Dit zijn twee aparte segmenten. Het is dus voor ons niet mogelijk om contact op te nemen met een bezorger.Hoop u voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,Nienke
    L.W.G.
    De klantenservice gaf aan wel te weten om welke chauffeur het gaat. Vreemd, niet klantvriendelijk in deze tijd waarin alles digitaal verloopt en waarbij alles en iedereen met elkaar kan communiceren. Hoog tijd om dit aan te pakken post.nl, oplossen ipv niets doen .
    Geachte heer, mevrouw Herklots,Graag wil ik dit nog even toelichten. Op de klantenservice zelf hebben we deze informatie niet wij kunnen bezorgers ook niet bereiken. Maar wanneer er iets mis gaat maken wij hier melding van. De leidinggevende op de betreffende vestiging waar de melding binnen komt weet uiteraard wel welke chauffeur die dag de route heeft gereden en zal deze dan vervolgens aanspreken. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Annet
    L.W.G.
    Uiteindelijk is er nog steeds geen oplossing, het probleem en de klantonvriendelijkheid blijft bestaan. Ik hoef niet te weten waarom een klant niet geholpen kan worden. Ik wil weten hoe ik als klant wel geholpen kan worden en zeg nou zelf in deze tijd van vergaande automatisering en communicatie lijkt het me niet moeilijk dat de klantenservice wel met de chauffeur kan bellen. Wat heb aan een klantenservice die een probleem niet kunnen oplossen?