Klacht POSTNL: 2 poststukken aangetkend verzonden. Beide vermist!

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 435852
Gebruiker
KRAV
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Echt afschuwelijk de laatste tijd. Elke keer als ik bel met PostNL krijg ik iemand in Suriname of Mozambique! Mensen die echt vreselijk Nederlands spreekt en hebben heel weinig verstand van zaken.

De oplossing

Ik wil contact opnemen met iemand die goed Nederlands spreekt en tevens de zaak goed uit wil zoeken voor mij.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de levering van uw zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik begrijp dat u graag wilt weten waar uw zendingen op het moment zijn. Ik heb even voor u gekeken en zie dat wij deze al wel hebben verstuurd naar het land van bestemming. Door de maatregelen omtrent COVID-19 is er overal in de wereld vertraging waardoor het langer duurt dan normaal. Helaas is het onduidelijk hoe lang deze vertraging zal zijn. Ik kan dan ook nog niets voor u betekenen. Het enige wat we nu kunnen doen is afwachten. U kunt de vertragingen in de gaten houden via https://www.postnl.nl/klantenservice/actuele-vertragingen/buitenland/.

    Met als extra informatie voor de Verenigde Staten:

    Datum: 27 maart 2020
    Verwachting vertraging: onbekend
    Land/stad: Verenigde Staten

    Reden bericht: Vluchten naar de Verenigde Staten zijn geannuleerd. Toch zijn we nog steeds in staat om onze volumes voor de Verenigde Staten te bezorgen. Hiervoor zetten we alternatieve mogelijkheden en bezorgen we met vertraging. Er is sprake van een aangepaste procedure voor handtekening van ontvangst via de lokale postdienst USPS.

    Ik hoop op uw begrip. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
KRAV
Datum
Uiteindelijke oplossing
Je wordt er echt niet wijzer van.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen