Klacht POSTNL: 2 poststukken verzonden, waar zijn ze?

winnifred

Op 2 verschillende dagen, via 2 verschillende brievenbussen in Nieuw Vennep 2 mooie, dure kaarten verzonden naar 1 adres in Haarlem. Waar zijn ze gebleven? De ontvanger heeft navraag gedaan bij de postbezorger, gebeld met het verdeelcentrum (of hoe dat dan ook mag heten) maar niet, noppes, nada. Het is inmiddels een bedrijf om moedeloos van te worden: postzegels duurder en belabberde service. Dit jaar start ik met het zelf bezorgen van de kerstkaarten, komen ze tenminste wel aan!

Tja, sorry maar ik geloof niet meer in PostNL maar mijn geld terug van de kaarten en postzegels zou wel fatsoenlijk zijn maar ook daar geloof ik niet in.

Geachte mevrouw Van Leeuwen,Hartelijk dank voor uw melding op deze website waarin u aangeeft dat twee door u verzonden kaarten niet door de geadresseerde zijn ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit voor u en de geadresseerde erg vervelend is. Graag wil ik u hiervoor mijn excuses aanbieden.Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen wil ik u om de volgende gegevens vragen.
    * Wanneer heeft u de kaarten verzonden?
    * Wat is de locatie van de betreffende brievenbus?
    * Wat zijn de adresgegevens van de geadresseerde?Zodra ik deze informatie van u heb ontvangen zal ik uw klacht doorgeven aan de manager van de verantwoordelijke afdeling om er voor te zorgen dat uw post weer correct wordt afgeleverd. Nogmaals mijn excuses voor het ondervonden ongerief.Met vriendelijke groet,Willemien
    winnifred
    Heeft dat zin? Bij eerdere klachten dezelfde boodschap en nog steeds hetzelfde resultaat. Ik kan niet wachten hoe de verzending van de kerstkaarten zal verlopen. Ik ben klaar met PostNL in de meest negatieve zin!
    winnifred
    Klachten richting PostNL zijn zinloos. Meer betalen voor slechtere service. De antwoorden van de klantenservice zijn correct en vriendelijk maar alleen jammer dat je er niets mee op schiet. Met angst en beven wacht ik de verzending van mijn kerstkaarten af. Denk dat ik ze zelf maar ga rondbrengen.