Opgelost door POSTNL: 2 stukken in 1 pakket, 1stuk is zoek

annie19031957

deel van mijn post is niet terug gezonden naar bedrijf

Graag op zoek naar het pakket, Waterkoker bijenkorf.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw retourpakket. Een deel van de inhoud is volgens u zoekgeraakt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat het voor u belangrijk is dat de missende inhoud boven water komt, zodat de webwinkel uw retour tijdig kan verwerken. Volgens mijn gegevens betreft het een zending richting een antwoordnummer. In dat geval is de ontvangende partij, de webwinkel, klant van PostNL. De webwinkel betaalt PostNL namelijk om pakketten middels het antwoordnummer te kunnen ontvangen. U kunt daarom aan de webwinkel vragen of deze contact met PostNL wil opnemen voor een passende oplossing.

annie19031957
bijenkorf heeft mij bericht.