deel van mijn post is niet terug gezonden naar bedrijf
De oplossing
Graag op zoek naar het pakket, Waterkoker bijenkorf.
1 reactie
Auteur
POSTNL
Datum
Dit is onze laatste reactie
Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw retourpakket. Een deel van de inhoud is volgens u zoekgeraakt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.
Ik kan mij voorstellen dat het voor u belangrijk is dat de missende inhoud boven water komt, zodat de webwinkel uw retour tijdig kan verwerken. Volgens mijn gegevens betreft het een zending richting een antwoordnummer. In dat geval is de ontvangende partij, de webwinkel, klant van PostNL. De webwinkel betaalt PostNL namelijk om pakketten middels het antwoordnummer te kunnen ontvangen. U kunt daarom aan de webwinkel vragen of deze contact met PostNL wil opnemen voor een passende oplossing.
Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.
Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice
Uiteindelijke oplossing
Auteur
annie19031957
Datum
Uiteindelijke oplossing
bijenkorf heeft mij bericht.
Status
opgelost
Beoordeling
Ook een klacht indienen over POSTNL?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.