Opgelost door POSTNL: 2 stukken in 1 pakket, 1stuk is zoek

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 444858
Gebruiker
annie19031957
Datum
1 reactie

Details

De klacht

deel van mijn post is niet terug gezonden naar bedrijf

De oplossing

Graag op zoek naar het pakket, Waterkoker bijenkorf.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw retourpakket. Een deel van de inhoud is volgens u zoekgeraakt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan mij voorstellen dat het voor u belangrijk is dat de missende inhoud boven water komt, zodat de webwinkel uw retour tijdig kan verwerken. Volgens mijn gegevens betreft het een zending richting een antwoordnummer. In dat geval is de ontvangende partij, de webwinkel, klant van PostNL. De webwinkel betaalt PostNL namelijk om pakketten middels het antwoordnummer te kunnen ontvangen. U kunt daarom aan de webwinkel vragen of deze contact met PostNL wil opnemen voor een passende oplossing.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
annie19031957
Datum
Uiteindelijke oplossing
bijenkorf heeft mij bericht.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen