Klacht POSTNL: 2 weken geen post ontvangen.

Klachtnummer
# 459197
Gebruiker
Doornroosje
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Er zijn meerdere mensen bij ons in de straat die geen weekbladen ontvangen. Deze bedrijven zijn gebeld en zouden worden nagezonden. Niet ontvangen. Ik werk nu thuis en van die tm vrij zie ik helemaal geen postbode. Alleen op zaterdag maar dat is een andere postbode. We krijgen dus door de week al 2 weken geen post. Graag actie. Mijn e mailadres is josebreddels@hotmail.com, gaat om Juweelstraat 2403BH Alphen aan den Rijn

De oplossing

U kunt bv onderzoeken wie er op die dagen post moet bezorgen en waarom dat niet gebeurt.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw post. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap inderdaad dat u graag wilt weten waarom u al twee weken geen post ontvangt. Helaas kan ik normale post niet volgen, waardoor ik dit niet kan achterhalen. Wel zet ik er graag een melding voor uit, zodat er er intern naar gekeken kan worden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - welke data had u post verwacht dat niet is geleverd;
    - hoeveel poststukken mist u;
    - wie zijn de afzenders van deze poststukken

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?