Klacht POSTNL: 2 x niet geleverd. Wel in de app op vandaag bez

Klachtnummer
# 411919
Gebruiker
Yvy83
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Brievenbus pakket al 2 dagen in de app maar nog niet bezorgd. Vertraagd staat er. Maar dat 2 x. Vrijdag besteld zou zaterdag komen. Dinsdag nog niks

De oplossing

Zorgen dat mijn pakket niet 2 x onderaan de stapel beland

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik begrijp dat u wilt weten waar uw zending blijft. Op het moment zijn er vertragingen omtrent de feestdagen. Ik verwacht dan ook dat uw zending snel bij u geleverd wordt. Indien dit langer duurt dan 5 bezorgdagen raad ik u aan de afzender te benaderen voor een onderzoek.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?