Klacht POSTNL: 2 x wat verstuurd , krijg ook 2 x berichtjes binnen dat het niet ontvangen is , dit gebeurt echt gew

post komt niet aan

zorgen dat het terecht komt

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorging van uw post niet goed is verlopen. U geeft aan dat twee poststukken niet ontvangen zijn. Ik kan me voorstellen dat dit enorm teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden kan ik tot mijn spijt niet achterhalen wat er is gebeurd met de vermiste poststukken. Ik wil uw klacht wel graag doorgeven. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen en een klacht door te kunnen geven. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Via welk PostNL-punt of oranje brievenbus heeft u de poststukken verstuurd? U kunt de locatie eventueel opzoeken via www.postnl.nl/locatiewijzer
    - Op welke datum heeft u de poststukken verstuurd?
    - Als de poststukken inmiddels toch aangekomen zijn kunt u dan aangeven op welke datum ze afgeleverd zijn?
    - Voor welk adres of welke adressen zijn de poststukken bestemd?
    - Wat is uw e-mailadres?

truffel
    het gaat niet alleen om deze 2 poststukken , het gebeurd nog te vaak dat post wat verstuurd word niet aankomt , heb al meerder malen bij post.nl hierover geklaagd en dan krijg je iemand aan de lijn die het boekje van u volgt , een jong iemand die nog op school zit maar wat bij mag verdienen bij post.nl , alleen ze weten vaak niet waar het om gaat en snappen alleen de regeltjes van het posttarieven boekje en meer ook echt niet. verwacht dat post.nl nog beter zijn best gaat doen om post en stukken wat betaald zijn om netjes bij zijn klanten af te leveren en zijn klanten serieus gaat nemen als er klachten zijn.

truffel
die reageren nooit op klachten , als je ze bij post.nl zelf inlevert krijg je antwoord van schooljeugd die wat willen bijverdienen met telefoontjes maar nergens kaas van hebben gegeten.