Opgelost door POSTNL: 2 zendingen niet bezorgd, waarvan 1 aangetekend

content Opgelost
G3108

Mijn aangetekende brief stond gisteren op zending is bij post.nl bezorging vandaag en nu staat het op zending word verwacht nog niet bij post.nl. Is het er nu wel of niet vermist? 8,80 voor betaald extra zekerheid jaja. Ook een brievenbuspakketje die eigenlijk zaterdag voor bezorging stond word elke dag opgeschoven wat een zooitje. Chat met post.nl kan allemaal nog gewoon aankomen wat vertraging jaja. Gewone pakketten en post komen hier wel aan, dus een beetje raar. Morgen verwacht ik weer een brievenbuspakketje hou mijn hart vast .

Kijken waar mijn zendingen toch blijven

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwacht brievenbuspakje en een door u verzonden aangetekende brief. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Aangetekende brieven bevatten vaak belangrijke informatie. Daarom is het logisch dat u zich enigszins zorgen maakt over de bezorging van deze brief. Volgens de track en trace informatie is de brief vanochtend door de geadresseerde opgehaald.

Zoals eerder aangegeven kan uw brievenbuspakje nog tot en met morgen, vrijdag 11 september, in uw brievenbus worden afgeleverd. Ik zal echt een beroep moeten doen op uw geduld en u vragen nog even af te wachten. Als u na morgen niet heeft ontvangen kunt u contact opnemen met de afzender voor een passende oplossing. De afzender kan de situatie dan conform de verzendovereenkomst met ons afhandelen.

G3108
Na bijna een week onderweg is mijn brievenbuspakket eindelijk aangekomen en mijn aangetekende brief na 3 dagen. Niet echt een pluspunt van post nl maar goed. Brievenbuspakketje dat afgelopen vr. Is verstuurd za. al wel gewoon aangekomen. Beetje vreemd maar goed