Opgelost door POSTNL: 24 brieven spoorloos verdwenen

content Opgelost
middjoh

Afgelopen maandag (Koningsdag 27 april) heb ik 24 brieven gepost in Amsterdam (Zowel in de brievenbus bij het Postkantoor aan de SIngel als op de Wittenburgergracht). Tot op heden is geen enkele brief bezorgd.
Alle brieven die ik vanaf dinsdag (28 april) heb gepost zijn vrijwel alle direct de volgende dag bezorgd.
Waar is mijn post van 27 april? Jullie zijn altijd heel snel met het uitdelen van boetes (vaak onterecht omdat jullie je eigen postzegels niet eens herkennen), heel zelden terecht omdat de brief net een gram zwaarder is op jullie weegschaal dan op de mijne) maar nu mijn post spoorloos lijkt te zijn verdwenen geven jullie niet thuis.
Ik vind dat echt een grof schandaal!!
Ik koop en verkoop postzegels aan en van verzamelaars via internet, een geweldig leuke hobby, veel zendingen zijn in de orde van enkele euro's tot een paar tientjes, te weinig om jullie zeer hoge aantekenkosten te betalen. Ik moet er toch van uit kunnen gaan, dat gewone post gewoon wordt bezorgd?
Hopend spoedig van jullie te horen.

Uitzoeken waar mijn brieven zijn gebleven en deze zo spoedig mogelijk alsnog bezorgen.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw post. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuus dat uw post niet af is geleverd bij de geadresseerden. Ik zie dat u via een ander medium al een melding voor u uit is gezet. Er is intern naar gekeken, maar helaas is er nog geen reden gevonden. Wij kunnen helaas briefpost niet volgen binnen ons proces, waardoor de exacte reden lastig te achterhalen zijn.

middjoh
De post is deze keer uiteindelijk wel bezorgd, hoewel een week te laat.