Opgelost door POSTNL: 24 brieven spoorloos verdwenen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 440554
Gebruiker
middjoh
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Afgelopen maandag (Koningsdag 27 april) heb ik 24 brieven gepost in Amsterdam (Zowel in de brievenbus bij het Postkantoor aan de SIngel als op de Wittenburgergracht). Tot op heden is geen enkele brief bezorgd.
Alle brieven die ik vanaf dinsdag (28 april) heb gepost zijn vrijwel alle direct de volgende dag bezorgd.
Waar is mijn post van 27 april? Jullie zijn altijd heel snel met het uitdelen van boetes (vaak onterecht omdat jullie je eigen postzegels niet eens herkennen), heel zelden terecht omdat de brief net een gram zwaarder is op jullie weegschaal dan op de mijne) maar nu mijn post spoorloos lijkt te zijn verdwenen geven jullie niet thuis.
Ik vind dat echt een grof schandaal!!
Ik koop en verkoop postzegels aan en van verzamelaars via internet, een geweldig leuke hobby, veel zendingen zijn in de orde van enkele euro's tot een paar tientjes, te weinig om jullie zeer hoge aantekenkosten te betalen. Ik moet er toch van uit kunnen gaan, dat gewone post gewoon wordt bezorgd?
Hopend spoedig van jullie te horen.

De oplossing

Uitzoeken waar mijn brieven zijn gebleven en deze zo spoedig mogelijk alsnog bezorgen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw post. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuus dat uw post niet af is geleverd bij de geadresseerden. Ik zie dat u via een ander medium al een melding voor u uit is gezet. Er is intern naar gekeken, maar helaas is er nog geen reden gevonden. Wij kunnen helaas briefpost niet volgen binnen ons proces, waardoor de exacte reden lastig te achterhalen zijn.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
middjoh
Datum
Uiteindelijke oplossing
De post is deze keer uiteindelijk wel bezorgd, hoewel een week te laat.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen