Klacht POSTNL: 2e bezorgpoging terug

Patricia Heerlen

Post NL wil geen 2e bezorgpoging doen. Nu ben ik dus verplicht om vrij te nemen voor de 1e bezorgpoging of om een zwaar pakketten (oa. diervoeders 20kg+) zelf bij PostNL op te halen. Ze weigeren dit te veranderen want in het verleden was ik te vaak niet thuis. Communiceer dan eerst dat je zoiets gaat doen, kun je nog wat regelen.

Vervolgens werd door postnl gezegd dat het weer werd hersteld. Ging niet goed. Weer contact gehad, werd door postnl gezegd door hun niet goed gecommuniceerd naar mij, ze kunnen dat niet herstellen.

Ik wil gewoon weer mijn thuisbezorging terug!

2e bezorgpoging herstellen en beter communiceren!

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging bij u. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Excuses dat dit zo is gelopen, als het pakket eenmaal naar de afhaallocatie gaat is dat niet meer te herstellen. Ik maak wel graag een melding van het feit dat de bezorger meer een poging heeft gedaan, hiervoor ontvang ik nog graag het mailadres van u.

Patricia Heerlen
    Waar het om gaat is dat er geen 2e bezorgpoging meer wordt gedaan. En dat kan blijkbaar niet meer worden hersteld!

Terwijl ik vaak de bezorger mis omdat ze regelmatig komen op andere tijden dan aangegeven. Dus ik word slachtoffer van uw falen in de dienstverlening.

Ik wil de 2e bezorging terug!

cwubs2007@gmail.com

Bedankt voor uw bericht en de aanvullende gegevens. Ik begrijp dat u niet tevreden bent over het ontbreken van de tweede bezorgpoging.Mijn excuses hiervoor.

Ik heb uw klacht doorgegeven om te kijken hoe we onze dienstverlening kunnen verbeteren. U ontvangt hier verder geen terugkoppeling over.