Klacht POSTNL: 2e bezorgpoging terug

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 368427
Gebruiker
Patricia Heerlen
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Post NL wil geen 2e bezorgpoging doen. Nu ben ik dus verplicht om vrij te nemen voor de 1e bezorgpoging of om een zwaar pakketten (oa. diervoeders 20kg+) zelf bij PostNL op te halen. Ze weigeren dit te veranderen want in het verleden was ik te vaak niet thuis. Communiceer dan eerst dat je zoiets gaat doen, kun je nog wat regelen.

Vervolgens werd door postnl gezegd dat het weer werd hersteld. Ging niet goed. Weer contact gehad, werd door postnl gezegd door hun niet goed gecommuniceerd naar mij, ze kunnen dat niet herstellen.

Ik wil gewoon weer mijn thuisbezorging terug!

De oplossing

2e bezorgpoging herstellen en beter communiceren!

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging bij u. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Excuses dat dit zo is gelopen, als het pakket eenmaal naar de afhaallocatie gaat is dat niet meer te herstellen. Ik maak wel graag een melding van het feit dat de bezorger meer een poging heeft gedaan, hiervoor ontvang ik nog graag het mailadres van u.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Patricia Heerlen
    Datum
    Waar het om gaat is dat er geen 2e bezorgpoging meer wordt gedaan. En dat kan blijkbaar niet meer worden hersteld!

    Terwijl ik vaak de bezorger mis omdat ze regelmatig komen op andere tijden dan aangegeven. Dus ik word slachtoffer van uw falen in de dienstverlening.

    Ik wil de 2e bezorging terug!

    cwubs2007@gmail.com
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht en de aanvullende gegevens. Ik begrijp dat u niet tevreden bent over het ontbreken van de tweede bezorgpoging.Mijn excuses hiervoor.

    Ik heb uw klacht doorgegeven om te kijken hoe we onze dienstverlening kunnen verbeteren. U ontvangt hier verder geen terugkoppeling over.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Patricia Heerlen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen