Opgelost door POSTNL: 2x op hetzelfde adres poging gedaan pakket met handgemaakt sieraad af te leveren, zogenaamd geleverd

C.M.P. Timmermans

Ik heb een pakket verzonden via post nl met track en trace. De waarde was 150 euro. Het pakket was zogenaamd bezorgd maar nooit aangekomen???? Ik heb opnieuw verzonden. Dus nieuwe sieraden gemaakt en nu zelfs aangetekend verzonden. Volgens de track en trace bezorgd met handtekening. De ontvangster vast in het duister. NIETS ONTVANGEN EN AL HELEMAAL NIET GETEKEND. Adresgegevens kloppen. Dit alles in 2 weken tijd. Ik ben echt furieus!

Uitzoeken hoe tot 2x toe pakket door post nl zogenaamd geleverd wordt zelfs met handtekening gescand en toch nooit zijn aangekomen. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt. Het heeft mij al heel veel uren werk en geld gekost.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de twee zendingen die u heeft verzonden. Beide zouden niet zijn aangekomen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is inderdaad wel vreemd dat ze beide niet zijn aangekomen. Ik wil dit graag verder uit laten zoeken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Heeft de ontvanger al navraag gedaan bij buren? Wellicht dat het daar is afgegeven.
    - Wat is uw e-mailadres?
    - Wat is de naam en het adres van de ontvanger?
    - Wat is de inhoud?
    - Kunt u een omschrijving geven van de verpakking?

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé) reactie op dit bericht.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

C.M.P. Timmermans
    Het is opgelost. Een dag later kwam het alsnog binnen . Toch blijft het vreemd dat het eerste pakket nooit aangekomen is terwijl track en trace aangaf dat het bezorgd was én dat deze zending nog niet geleverd was terwijl track en trace een handtekening en bezorgd liet zien.
    Niet erg uitnodigend om zo post te versturen.

C.M.P. Timmermans

Ook een klacht indienen over ?