Klacht POSTNL: 3 bezorgingen , 3 keer fout

# 319967

Hallo ,

Ik heb weer een klacht over uw post- en pakketbezorging.

Dit keer is een pakket van afzender Conrad.nl afgeleverd zonder dat ik er weet van had.
Nooit email over ontvangen.

Ik ben zelf al een week niet op het ontvangstadres geweest , iemand anders heeft het pakket met mijn toestemming aangenomen , maar ik ben al wel 2 maal boos in de pen geklommen richting Conrad.nl waar mijn pakket bleef.

Terwijl zij dus achteraf te goeder trouw gehandeld hebben wat ik van uw bedrijf wederom niet kan zeggen.

Wat een chaos is het bij U.

Of uw medewerkers leveren niet of niet goed , of u stuurt geen kennisgeving.
Reeds mijn 3de klacht in ruim 2 weken tijd.
Mooi gemiddelde.
3 verschillende bezorgingen , alle 3 keer niet of niet helemaal naar wens.
3 uit 3.
Een profvoetballer zou er trots op zijn , U moet zich schamen.

De eerste keer , 2 weken terug op zaterdag een betaald brievenbuspakje zomaar lukraak bij de verkeerde in hetzelfde komplex in de bus gestopt. Die bewoners hebben de fout van de bezorger hersteld.
Een dag later rijd de bezorger na duidelijk oogkontakt te hebben gehad met de geadresseerde , die nog naar hem zwaaide , gewoon weg zonder zijn auto uit te zijn geweest en nu geen kennisgeving.

Kwaliteit van niks , dat PostNL.

Voor mij niks meer , voor de goegemeente een 1000% kwaliteitsverbetering doorvoeren.
Echte postbodes terug en de pakketbezorging weer in eigen hand nemen.
Zal wel een mooie droom blijven.

Geachte heer, mevrouw Blansjaar,

Hartelijk dank voor uw bericht op Klachtenkompas. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat u zo ontevreden bent over onze dienstverlening. In uw bericht geeft u aan dat een pakket is afgeleverd zonder dat u er weet van had, omdat u hier nooit een e-mail van heeft gekregen. Graag geef ik u een toelichting.

Een aantal grote klanten maakt gebruik van notificaties. Dit betekent dat u een SMS of e-mail krijgt over een te ontvangen zending. De afzender heeft in de software van PostNL het e-mailadres of telefoonnummer doorgegeven. Met dit bericht kondigen wij aan wanneer u deze zending kunt verwachten. Zo’n e-mail wordt niet actief door PostNL verzonden, dit gebeurt alleen in opdracht van de afzender. Ik kan spijtig genoeg niet achterhalen waarom u deze niet heeft gekregen voor uw pakket van Conrad.

Om uw klacht over de andere twee leveringen in behandeling te kunnen nemen ontvang ik graag de betreffende Track&Trace codes. Kunt u bij beide codes aangeven welke situatie van toepassing was? Ook verneem ik graag op welk adres het brievenbuspakje verkeerd was afgeleverd, zodat ik dit kan vermelden in de klacht.

In afwachting van uw reactie,

Tamar
    Klantenservice PostNL
    C Blansjaar
    Nee , Tamar van de Klachtenservice PostNHel daar ben ik mee opgehouden. Die nietszeggende reageerzooi van jullie begin ik geeneens meer aan. Krijg ik vast en zeker weer zo'n geautomatiseerd slappe hap excuustruusmailtje. En doe de groeten aan Sabine Rutgers , Paula Hanegraaf , Natasja Groeneweg en helemaal aan je chef: Kees Klink.
    En of die laatste geen vragen-formuliertje meer wil sturen om de service te verbeteren in de toekomst.
    Anders ben ik genoodzaakt te stoppen met het aanschaffen van toiletpapier. Gebruik ik voortaan zijn meuk.

Goedemiddag

C Blansjaar
Ben ik niet meer in geïnteresseerd. Ik ben geen Don Quichotte.