Klacht POSTNL: 3 dagen wachten op een pakket dat binnen 1 dag geleverd zou worden, is schandalig!

sad Niet opgelost
S. Bartling

Tot 3 keer toe een nieuwe bezorgdatum voor mijnn pakketje gekregen. Ben al 3 keer eerder naar huis gegaan van mijn werk, omdat er een pakje bezorgd zou worden. Maar nee weer een dag later. Kost mij weer een aantal uren verlof. Maak geen beloftes vandaag besteld morgen in huis als je die niet waar kunt maken! Neem meer mensen in dienst en verbeter de arbeidsomstandigheden.

Er voor zorgen dat beloftes worden nagekomen. Ik moet er elke keer vrij voor nemen om een pakket aan te nemen (er is namelijk een handtekening vereist). Dat vervolgens niet komt, weer uitgesteld met een dag.
Neem meer mensen aan, verbeter de arbeidsomstandigheden!

Geachte heer, mevrouw Bartling,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat er onduidelijkheid is ontstaan over de status van de zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

PostNL tracht een zending op de verwachte dag aan te bieden. Echter is de verwachte dag enkel indicatief, helaas geen garantie. Dit is conform de overeenkomst met de afzender, de officiële opdrachtgever van PostNL.

Afgelopen dagen is er extra veel online besteld. Voor een klein deel van de pakketten verwachten we een vertraging. Die pakketten bezorgen we zo spoedig mogelijk. Houdt uw track en trace informatie in de gaten. De statusbalk met de (oranje gekleurde) icoontjes is altijd leidend.

Mocht de zending, 5 werkdagen na verzenddatum nog niet zijn afgeleverd, neemt u dan graag contact op met de afzender, de officiële opdrachtgever van PostNL. Deze kan eventueel contact opnemen met PostNL.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

S. Bartling
Afwachten. Reactie is ook niet een antwoord op mijn klacht. Ik heb namelijk 3 keer via track en trace een datum gekregen van postnl waneer mijn pakket afgeleverd zou worden en deze is tot 3 keer op de dag zelf veranderd. Ik heb er elke keer eerder vrij voor genomen.