Klacht POSTNL: 3 dagen wachten op pakket met status onderweg. Dan status naar bezorgd, maar niet bij mij.

Mark

Vrijdag 1 november is er aan mij een pakket verstuurd met allerlei lampen. Deze zijn voor mijn verzameling. Heb ze met pijn en moeite weten te bemachtigen.

Track en trace code geeft aan dat de zending tussen zaterdag 2 november tussen 12.15 en 14.15 thuis zal worden bezorgd. Uren later nog eens gekeken waar de pakketbezorger blijft. Een chat met de klantenservice chat laat weten dat er vertraging is, maar dat het pakket uiterlijk om 22.00 zal worden bezorgd.
Hele zaterdag thuis gebleven geen pakket.

Op zondag 3 november, wordt het pakketje toch echt gisteren nog bezorgd. De chauffeur is nog steeds onderweg..Kennelijk met de benenwagen,want het schiet niet op. Een chat met de klanten service stelt me gerust dat de zending vandaag toch echt zal worden geleverd, dit alles voor 22.00uur.
Helaas is de zondag, ook aan mij voorbijgegaan, omdat er geen pakketbezorger was geweest.

Vandaag 4 november, geeft track en trace aan dat het pakketje zaterdag is bezorgd op 2 november om 12.00.

Drie dingen kloppen hier niet.: eerst is de bezorger het hele weekend onderweg en heeft vertraging. Dan gaat hij terug in de tijd en volgens track en trace is deze zaterdag afgeleverd.
Als de postbode kan tijdreizen, blijft het dan wrang dat er geen briefje is achtergelaten. Pakket is afgeleverd volgens postnl. ik moet nog maar even wachten volgens de vandaag gebelde klantenservice.

Veel beloven, weinig geven, doet de gek in vreugde leven. Vreugde is afwezig, gekkigheid ook. Kasten heb ik ook niet, dus wil niet van het kastje naar de muur worden gestuurd. Ik EIS dat ik gewoon mijn pakket krijg. Volgens de telefonische klantenservice is de pakketbezorger niet bekend, bla bla. Heb geen zin standaard smoezen. WIL dat dit opgelost wordt!

Ik wil mijn pakket hebben

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw pakket. Deze staat als bezorgd, echter heeft u niets ontvangen. Daarnaast was de status niet juist en onduidelijk. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Wat vervelend om te vernemen dat het zo moeizaam is verlopen met uw pakket. Wanneer u uw zending nog steeds niet heeft ontvangen, raad ik u aan om het nog even bij buren te proberen. Wellicht dat zij het hebben aangenomen. Mocht dat niets opleveren, neem dan contact op met de verzender. Die kan dit bij ons melden en voor u een passende oplossing zoeken.

Het is wel vreemd dat de status zo onduidelijk was en verkeerde info gaf. Ik wil dit graag intern doorzetten zodat dat nagekeken kan worden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Uw e-mailadres

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé) reactie op dit bericht.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet

Mark
    Het pakket bleek zaterdag afgeleverd bij het het cafe een straat verder. We zouden niet thuis zijn geweest had de pakketbezorger tegen de cafe eigenaar gezegd. Er waren 2 mensen thuis en heb de bus zien rijden die dag in onze straat. Geen briefje in de bus of iets... Status verkeerd, geen briefje. 2 dagen zitten wachten. Gelukkig is het pakket toch gekomen dankzij een eerlijke cafe eigenaar. Ben niet tevreden over de gang van zaken postnl

Email adres in privébericht gestuurd
    Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. Ik ben blij te horen dat de zending inmiddels terecht is. Maar ik kan me indenken dat u niet blij bent met hoe de bezorging is verlopen. Ik heb zowel over het pakketje zelf als over de status een klacht ingediend en doorgezet naar de verantwoordelijke medewerkers. U ontvangt daar verder geen reactie meer van, maar we gebruiken dit zodat we onze dienstverlening kunnen verbeteren. Nogmaals excuses voor het ontstane ongemak.

Ook een klacht indienen over ?