Klacht POSTNL: 3 x gemeld maar ze gingen het in het systeem zetten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 357255
Gebruiker
Geer
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 14 en 19 maart zouden wij 3 pakketjes vanuit het buitenland nog steeds niet binnen maar staat wel in mijn app van Postnl

De oplossing

Mijn pakketjes als nog bezorgen we hebben er voor betaald

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over meerdere zendingen uit het buitenland welke nog niet zijn aangekomen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Gezien de zendingen in uw 'MijnPost'-app staan, ga ik er vanuit dat deze zendingen bij ons verder zijn gegaan als briefpost. Helaas kunnen wij hier geen onderzoek naar doen, maar wel zet ik graag een melding voor u uit richting het depot zodat het verzendtraject langsgelopen wordt.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - De naam/namen van de afzender(s).
    - Uw e-mailadres.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Hartelijk dank uw gegevens. Heb in het systeem gekeken en zie dat er inmiddels via een ander kanaal een melding van is gemaakt. Mochten de pakketten nog worden gevonden, sturen wij deze uiteraard naar u op. Ik ga ervan uit dat het in de toekomst in ieder geval niet weer gebeurt.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Geer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze kunnen niks voor mij betekenen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen