Klacht POSTNL: 3 x gemeld maar ze gingen het in het systeem zetten

Geer

Op 14 en 19 maart zouden wij 3 pakketjes vanuit het buitenland nog steeds niet binnen maar staat wel in mijn app van Postnl

Mijn pakketjes als nog bezorgen we hebben er voor betaald

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over meerdere zendingen uit het buitenland welke nog niet zijn aangekomen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Gezien de zendingen in uw 'MijnPost'-app staan, ga ik er vanuit dat deze zendingen bij ons verder zijn gegaan als briefpost. Helaas kunnen wij hier geen onderzoek naar doen, maar wel zet ik graag een melding voor u uit richting het depot zodat het verzendtraject langsgelopen wordt.

- De naam/namen van de afzender(s).
    - Uw e-mailadres.

Hartelijk dank uw gegevens. Heb in het systeem gekeken en zie dat er inmiddels via een ander kanaal een melding van is gemaakt. Mochten de pakketten nog worden gevonden, sturen wij deze uiteraard naar u op. Ik ga ervan uit dat het in de toekomst in ieder geval niet weer gebeurt.

Geer
Ze kunnen niks voor mij betekenen