Klacht POSTNL: 3e keer dat bezorg moment gewijzigde wordt, wanneer gaat postNL nu eens mijn pakket bezorgen !!

g_yaka42

Als je iets via webshops koopt is je product er binnen 2 dagen. Maar als je van consument naar consument iets stuurt komt het maar nooit aan! Ik wacht nu al sinds vorige week Donderdag op een pakket welke direct naar een PostNL punt bezorgd zou worden! Onderhand is het bijna dinsdag en mijn pakket wordt elke keer uitgesteld, dit is nu de 3e keer! 1 van de uitstel smoesjes was dat PostNL punt gesloten zou zijn, nonsens ik stond er naast die zaterdag en hij was gewoon open!!!

Ik wil dat men gewoon hun werk doet !! Dus gewoon mijn pakket afleveren op het PostNL punt zodat ik hem nu eindelijk kan afhalen!! Het verzenden binnen Nederland kan toch niet bijna 1 hele week duren !!

g_yaka42
    Ja hoor, 4e keer bezorg moment gewijzigd!!! Gaat lekker hoor daar met het amateuristisch bedrijf PostNL!! Alsof dat nog niet genoeg is is het afhaal locatie ook ineens aangepast !!! Waar zijn jullie mee bezig man !!!!

Normaal gesproken zou ik u vertellen over de vertragingen in de sortering, waar wij op het moment last van hebben door de huidige situatie. Dit lijkt alleen wel al heel lang mis te gaan in de sortering. Ik raad u daarom aan om contact op te nemen met de afzender. Zij kunnen als onze opdrachtgever contact met ons opnemen, zodat er een onderzoek naar de zending opgestart kan worden. Hopelijk komt het allemaal dan snel goed.

g_yaka42
Onderhand is het Vrijdag geworden, 9 dagen verder en nog steeds is me pakket NIET AFGELEVERD !!! (https:www.mupload.nlimgz6b4owrwn60wj.png) De afzender heeft al Woensdag 27-5 een onderzoek laten starten en natuurlijk laten jullie weer helemaal niks van jullie zelf horen. Geen mail, telefoon of nada niks. De afzender wacht dus nog steeds op meer info net als ik !! Met een standaard bericht hier wimpelen jullie het probleem maar van jullie af.. lekker is dit, echt voor mij NOOIT maar ook NOOOOOIIIITTT meer POSTNL !!! Waardeloos bedrijf !!!!