Klacht POSTNL: 3SOPKZ4518447 postnl reageert niet met opzoeken

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 442350
Gebruiker
Ton
Datum
1 reactie

Details

Klacht

3SOPKZ4518447 nog steeds onvindbaar in wacht al 14 dagen op dit pakketje

Gewenste oplossing

opsporen en bezorgen met spoed
Geboden oplossing
dat IK contakt moet opnemen met de afzender. en die doet weinig moeite.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Deze is al enige tijd onderweg en u zou graag willen weten wanneer het uw kant op komt Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Logisch dat u met smart op uw pakket zit te wachten. Ik heb mijn systeem gecontroleerd en zie spijtig genoeg ook geen updates meer sinds 29 april. Het is momenteel wel erg druk, waardoor het wat langer kan duren. Maar aangezien het in uw geval al zo lang onder weg is, raad u aan om hierover contact op te nemen met de afzender. Die kan dit bij ons melden en voor u een passende oplossing zoeken.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen