Klacht POSTNL: 3SOPKZ4518447 postnl reageert niet met opzoeken

Ton

3SOPKZ4518447 nog steeds onvindbaar in wacht al 14 dagen op dit pakketje

opsporen en bezorgen met spoed
dat IK contakt moet opnemen met de afzender. en die doet weinig moeite.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Deze is al enige tijd onderweg en u zou graag willen weten wanneer het uw kant op komt Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Logisch dat u met smart op uw pakket zit te wachten. Ik heb mijn systeem gecontroleerd en zie spijtig genoeg ook geen updates meer sinds 29 april. Het is momenteel wel erg druk, waardoor het wat langer kan duren. Maar aangezien het in uw geval al zo lang onder weg is, raad u aan om hierover contact op te nemen met de afzender. Die kan dit bij ons melden en voor u een passende oplossing zoeken.