Klacht POSTNL: 3SXAIR0063259

Klachtnummer
# 569531
Gebruiker
pieter
Datum
1 reactie

Details

Klacht

het volgende pakket staat al vijf dagen in de app en er veranderd niets. blijft staan op pakket is nog niet door postnl.nl ontvangen of verwerkt.

Gewenste oplossing

pakket is van nationale postcode loterij.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een door u te ontvangen zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Gezien uw klacht zal ik u een email gaan sturen. Daarnaast zal ik telefonisch contact met u
    gaan opnemen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen