Opgelost door POSTNL: 3x betaald voor 1 ontvangen verzendlabel van €8,45

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 494698
Gebruiker
Gebruiker1605259229
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Door een waarschijnlijke storing gisteravond 12 november heb ik tot 2x aan toe vergeefs een verzendlabel van €8,45 willen kopen met mijn PostNL-App en niet gelukt maar tot mijn verbijstering is wel 2 x het bedrag van €8,45 van mijn rekening door PostNL afgeschreven.
Vanmorgen kreeg ik de melding dat ik een bestelling nog moest afronden en en betalen. Nu wel gelukt.
Maar dus 3x €8,45 betaald voor 1 verzendlabel !!??

De oplossing

Graag de 2 teveel betaalde bestellingen van €8,45 terugbetalen door PostNL

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1605259229
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik krijg de teveel betaalde verzendlabels terug is mij verzekerd door PostNL. Ik heb deze terugbetalingen overigens nog niet op mijn rekening staan dus is het opgelost onder voorbehoud.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen