Klacht POSTNL: 3x in één week pakketten niet bezorgd!

Klachtnummer
# 367864
Gebruiker
PostNLslachtoffer
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket bezorgers melden onterecht dat ik niet thuis ben. In één week tijd 3 pakketten niet bezorgd, en geen formulier in de brievenbus! Alle 3 de keren was ik gewoon thuis. Blijkbaar geven ze de pakketten liever af bij een PostNL punt. Het zal die gasten geen flikker uitmaken dat iemand slecht ter been is.

De oplossing

Het lijkt me verstandig om eens een hartig woordje te hebben met de bezorgers. Melden dat iemand niet thuis is terwijl ze absoluut niet langs zijn geweest. Ik ben gewoon thuis, er is ook geen kaartje in de bus gedaan! Nu kan ik opnieuw naar een PostNL punt, iets wat voor mij een enorme opgave is omdat ik slecht ter been ben.
Hartelijk dank PostNL!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Volgens mijn gegevens heeft u deze klacht op 27 mei al telefonisch doorgegeven. Ik zie dat de bezorger inmiddels is aangesproken op zijn/haar gedrag. Ik ga er dan ook vanuit dat uw klacht inmiddels is opgelost.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen