Klacht POSTNL: 3x in één week pakketten niet bezorgd!

PostNLslachtoffer

Pakket bezorgers melden onterecht dat ik niet thuis ben. In één week tijd 3 pakketten niet bezorgd, en geen formulier in de brievenbus! Alle 3 de keren was ik gewoon thuis. Blijkbaar geven ze de pakketten liever af bij een PostNL punt. Het zal die gasten geen flikker uitmaken dat iemand slecht ter been is.

Het lijkt me verstandig om eens een hartig woordje te hebben met de bezorgers. Melden dat iemand niet thuis is terwijl ze absoluut niet langs zijn geweest. Ik ben gewoon thuis, er is ook geen kaartje in de bus gedaan! Nu kan ik opnieuw naar een PostNL punt, iets wat voor mij een enorme opgave is omdat ik slecht ter been ben.
Hartelijk dank PostNL!

Volgens mijn gegevens heeft u deze klacht op 27 mei al telefonisch doorgegeven. Ik zie dat de bezorger inmiddels is aangesproken op zijn/haar gedrag. Ik ga er dan ook vanuit dat uw klacht inmiddels is opgelost.