Klacht POSTNL: 3x Pakket vermist, 3x Navragen worden niet afgehandeld.

Marco-T

Aangezien er inmiddels 3 navragen lopen inzake aangetekende pakketten en ik hierop geen reactie krijg via de standaard kanalen (mail, telefoon, website) heb ik op advies van een medewerker helpdesk nu wéér een klacht ingevuld met opsomming van de 3 navragen:

02269251 = zending Ierland (manco)
02322251 = zending Engeland (manco)
02348967 = zendig Duitsland (diefstal)

Het laatste (telefonisch) contact is ca. 3 weken terug geweest met mevr. I. Leyen. Zij heeft hierin bevestigd dat de oudste twee (Ierland+Engeland) definitief manco zijn en overgedragen aan de financiële afdeling ter afwikkeling. De zending Dld. zou tevens doorgezonden worden naar deze afdeling.

Inmiddels 3x gebeld, echter contact blijkt niet meer mogelijk, vandaag zelfs 45(!) minuten in de wacht gestaan en uiteindelijk het advies gekregen van de helpdeskmedewerker om het wéér als klacht hier aan te melden.

Bij deze het verzoek de navragen af te handelen en de verzekerde waarde uit te keren.

Volgens de medewerker helpdesk zijn de navragen niet eens naar de financiële afdeling doorgezonden ter afwikkeling. De oudste navraag is inmiddels 4 maanden!
Samengevat: alle benodigde stukken zijn (meermaals) per mail doorgezonden en inmiddels is telefonisch bevestigd dat de eerste twee zendingen definitief zoek zijn en bij het derde pakket de inhoud ontvreemd is. Ik wil dat de navragen afgewikkeld worden en de verzekerde waardes vergoed worden!

Geachte heer Theunissen,

Ik vind het erg spijtig te vernemen dat u drie onderzoeken heeft lopen en hier nog geen reactie heb ontvangen. Excuses voor het ontstane ongemak.

Volgens mijn gegevens heeft mijn collega van het onderzoeksteam u op 27 november gemaild over de stand van zaken met betrekking tot het onderzoek. Ik ga er vanuit dat u voldoende bent geïnformeerd. Mocht u veder nog vragen hebben over het onderzoek kunt u deze het beste direct aan mijn collega stellen.

Lotte
    PostNL Klantenservice.
    Marco-T
    Ik heb inmiddels een bevestiging gekregen dat de verzekerde bedragen van de 3 navragen uitgekeerd gaan worden, echter tot op heden nog geen melding wanneer dit gaat plaatsvinden.

Graag wil ik weten wanneer de vergoeding voor de 3 navragen gaat plaatsvinden.
    Geachte heer Theunissen,

Volgens mijn informatie is er inmiddels contact geweest over wanneer het bedrag uitgekeerd gaat worden, namelijk in week 53. Ik zie dat voor case 02322251 nog niet bevestigd is. Ik wil u vragen om deze bevestiging nog even af te wachten, naar verwachting wordt er snel contact met u opgenomen hierover. Als dat niet het geval is, raad ik u aan om met de klantenservice contact op te nemen, zodat we dit snel kunnen oplossen. U kunt zowel telefonisch als via chat, Facebook of Twitter contact opnemen.

Ik ga ervan uit u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Wilma
    PostNL