Klacht POSTNL: 4 x verkeerd bezorgd op dezelfde dag

Klachtnummer
# 338554
Gebruiker
Highlander65
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vandaag , 15-12-2018, 3 kerstkaarten plus een brief van mijn pensioenfonds
ontvangen van mijn buurvrouw : allemaal verkeerd bezorgd.

We hebben hier te maken met een postbezorger die het niet
zo bijster interesseert in welke postbus de post getjoempt wordt.

Kan niet en mag niet.

De oplossing

Dat de zaterdag postbezorger beter kijkt wat hij of zij in iemands bus gooit.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw, heer,

    Allereerst wil ik u namens PostNL mijn excuses aanbieden. Wat vervelend dat uw verzonden post niet op het juiste adres is bezorgd.

    De kwaliteit van uw postbezorging staat bij ons voorop. Daarom wil ik u graag bedanken voor uw melding, hierdoor zijn wij in staat om onze dienstverlening voortdurend te verbeteren.

    Wij zullen uw klacht bespreken met de betrokken postbezorger om dit soort situaties in de toekomst te voorkomen. U ontvangt verder geen terugkoppeling over de afhandeling van uw klacht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nog vragen en/of opmerkingen heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice



Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen