Klacht POSTNL: 40 euro schade

20002000

Er zijn 4 poststukken kwijtgeraakt. De klacht is onderzocht, maar PostNL kan en wil niets meer doen. De waarde van de postzendingen is 40 euro.
Ik ben terug gebeld, men had het uitgezocht, er was niets gevonden, het was vervelend, maar dat was het. Ik waardeer dat ik werd teruggebeld, maar ik vind dat de geboden oplossing niet voldoende is.

ik begrijp dat ik risico loop, maar PostNL moet op een gegeven moment wel verantwoording nemen als het de spuigaten uitloopt.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de levering van uw zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Onze medewerkers doen hun best om uw post correct en tijdig te bezorgen. Mijn excuses dat dit in uw geval niet is gebeurd. Uw melding is doorgezet naar de leidinggevende in uw bezorggebied. Hij/zij heeft onderzocht of dit probleem in uw postcodegebied vaker voorkomt en zal waar nodig actie ondernemen. Omdat de afzender uw poststuk als gewone post (en daarmee zonder trackingcode) heeft verzonden, is uw poststuk niet te volgen in onze systemen. Dit betekent ook dat de zending onverzekerd is verzonden, een schadevergoeding kan ik u dan ook niet bieden.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice