Klacht POSTNL: 5 dagen geen buslichting

Klachtnummer
# 168181
Gebruiker
J. Poel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In het pinksterweekend een kaartje gepost. Aangekomen bij de postbus van PostNL, blijkt de buslichting pas woensdag 18/05 om 17:00 . De vorige buslichting was vrijdag 13/05. Dus op 5 opeenvolgende dagen geen buslichting terwijl we steeds meer moeten betalen voor een postzegel. Ook is de frequentie van het bezorgen al verlaagd.
De dienstverlening holt achteruit bij PostNL!

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Poel,

    Uit uw bericht begrijp ik dat er in week 19 dat er veel ruimte zat tussen de dagen van lichting. Ik heb hiervoor een melding doorgezet om te kijken wat hier de reden voor is. Hartelijk dank dat u dit aan ons doorgeeft. Uw melding heb ik inmiddels doorgegeven aan de verantwoordelijke afdeling.

    Ik ga er vanuit u voldoende te hebben geïnformeerd.
    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Johan

    Klantenservice PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen