Klacht POSTNL: 5 dagen geleden verzonden maar nog niet aangekomen

Klachtnummer
# 335529
Gebruiker
r.p tax
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket maandag verzonden. Nog steeds in het depot. Men werkt niet met First in - First out. Pakketten die later zijn verzonden komen eerder aan. Na melding bij een medewerker per chat (dat ging wel goed :)) blijkt dat men ook niets weet en eigenlijk niets kan doen. Afwachten maar en hopen op het beste. PostNl moet toch weten dat er een drukke periode aankomt en dus moet opschalen! Je zou denken dat zo'n grote organisatie weet hoe er gepland moet worden. Men hoeft maar aan een voorwaarde te voldoen om tevreden klanten te hebben en dat is doen wat je beloofd en dus het allerbelangrijkste waar je bedrijf om draait en dat is pakketten bezorgen.

De oplossing

Terugkoppeling van definitieve leveringsdatum.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw, heer,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een niet tijdige bezorging op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan me voorstellen dat deze situatie erg vervelend voor u is. Mijn excuses hiervoor.
    Wij streven ernaar om alle zendingen binnen de verwachte tijd te bezorgen. We kunnen dit echter niet garanderen, daar de pakketbezorger ook afhankelijk is van de dagelijkse planning en eventuele vertragingen in de route. Volgens het systeem van de zending met barcode 3SKABA316388395, is de zending inmiddels aan u uitgereikt.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nog vragen en/of opmerkingen heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen