Klacht POSTNL: 823 euro inklaringskosten over 41 euro en mogelijk pakje kwijt.

sad Niet opgelost
Lemmers1

Hoi Amber, misschien moet ik mijn woorden terug trekken over dat goed zijn

Ik heb op track en trace kunnen zien dat mujn pakje van hot naar her is geweest aangekomen in Rotterdam, na mijn bellen en twitteren zijn jullie in actie gekomen en is het pakje naar Amsterdam gegaan, vandaar hebben ze het verzonden naar ;
Karwei
Brakman 77
5047 SV Tilburg
Maar ik moet nog steeds betalen “ Rembours- inklaringskosten € 823,17” hoe kan dat in vredesnaam.
Heeft iemand daar zitten slapen en mijn pakje gewoon in een auto geladen ?
Ik stuur weer drievier track en trace fotos van vandaag.

Fijne dag nog, Grtz Jos Lemmers

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Hoi Post NL

Wie zit er achter de telefoon bij de klanten service ? Ik was met een dame in gesprek over mijn problemen en dat alles fout ging, de dame in kwestie vertelde dat is een hoog bedrag kunt u mij uw gegevens doorgeven dan start ik een onderzoek, welnu ik viel haast van mijn stoel. Ik vertelde dat dat onderzoek al gestart was, de dame in kwestie had nog niet eens de moeite genomen om mijn dossier even goed open te zetten en te lezen , dan had ze het kunnen weten.
Daarna een hoop gestegel, ik moet er even bij zeggen dat ik aan een kant doof ben en daardoor een harde stem heb en dat dat voor de andere kant soms onvriendelijk over kan komen, over hoe het kan dat het pakje bij Karwei, Brakman 77, 5047 SV Tilburg toch is terecht gekomen daar ik vannacht nog een bericht via twitter binnen heb gehad dat jullie het zouden onderscheppen.
Verder een hoop nietes en welles over waar het pakje binnen was gekomen, ik zei Rotterdam en de dame zei Amsterdam en dat Rotterdam niet kon, maar zie de foto’s die ik meestuur.

Wat ik vooral ergerlijk vond vind is dat ik deze dame al meer aan de lijn heb gehad met andere en mogelijk ook met dit probleem daar ik haar stem herkende, ze vertelde me strak dat ik de oplossing niet geloofde (dat welles nietes spel).

Maar nu ter zaken, hoe gaan jullie dit oplossen, mijn pakje staat bij Karwei terwijl jullie het zouden onderscheppen.
Ik wil alleen zeker weten of mijn pakje straks niet blind weg ge-scant wordt naar retour afzender, maar dat jullie het echt onderscheppen, straks betaal ik , ik weet niet hoeveel aan verzendkosten om het terug te krijgen.

Grtz , Jos Lemmers

Dat mijn pakje voor de juiste prijs op het afhaalpunt komt en niet wordt terug gestuurd naar Japan.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de inklaringskosten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is een bijzonder verhaal. Ik zie dat er door onze Webcare-afdeling tweemaal een verzoek is ingediend bij de afdeling inklaringen dit recht te zetten. Zij zijn er mee aan de slag gegaan. Tevens loopt er voor u een onderzoek naar deze zending. De onderzoeksafdeling neemt hierover nog contact met u op. Dit zal uiterlijk dinsdag 15 januari plaatsgevonden moeten hebben.

Lemmers1
    U heeft mij geïnformeerd, waarvoor dank. Helaas heb ik alle hoop opgegeven dat Post.NL naar behoren zijn werk doet. Bezorgers die aangetekende breekbare pakjes zelf onderteken, zeg maar handtekeningen vervalsen en gewoon in mijn brievenbus gooien die ruim een meter hoog is.
    Dan deze geschiedenis van die inklaringskosten van 823 euro voor een waarde van 41,00 euro, de onbekwaamheid het te onderscheppen.
    Ik kan een boek schrijven als ik dat zou willen.

Vriendelijke groeten, Jos Lemmers
    Geachte heer Lemmers,

Laten we hopen dat het meevalt. Mocht u toch ergens mee zitten raad ik u aan contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Lemmers1
Men start een onderzoek, terwijl het pakje al op weg retour afzender is. CDJapan de afzender is al zo goed geweest dat ze mij geen onkosten gaan berekenen voor het terug sturen, ik hoef alleen de verzendkosten naar mij toe te betalen als ze het weer opsturen, kijk dat is service.