Klacht POSTNL: 823 euro inklaringskosten over 41 euro en mogelijk pakje kwijt.
Details
Klacht
Hoi Amber, misschien moet ik mijn woorden terug trekken over dat goed zijnIk heb op track en trace kunnen zien dat mujn pakje van hot naar her is geweest aangekomen in Rotterdam, na mijn bellen en twitteren zijn jullie in actie gekomen en is het pakje naar Amsterdam gegaan, vandaar hebben ze het verzonden naar ;
Karwei
Brakman 77
5047 SV Tilburg
Maar ik moet nog steeds betalen “ Rembours- inklaringskosten € 823,17” hoe kan dat in vredesnaam.
Heeft iemand daar zitten slapen en mijn pakje gewoon in een auto geladen ?
Ik stuur weer drievier track en trace fotos van vandaag.
Fijne dag nog, Grtz Jos Lemmers
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Hoi Post NL
Wie zit er achter de telefoon bij de klanten service ? Ik was met een dame in gesprek over mijn problemen en dat alles fout ging, de dame in kwestie vertelde dat is een hoog bedrag kunt u mij uw gegevens doorgeven dan start ik een onderzoek, welnu ik viel haast van mijn stoel. Ik vertelde dat dat onderzoek al gestart was, de dame in kwestie had nog niet eens de moeite genomen om mijn dossier even goed open te zetten en te lezen , dan had ze het kunnen weten.
Daarna een hoop gestegel, ik moet er even bij zeggen dat ik aan een kant doof ben en daardoor een harde stem heb en dat dat voor de andere kant soms onvriendelijk over kan komen, over hoe het kan dat het pakje bij Karwei, Brakman 77, 5047 SV Tilburg toch is terecht gekomen daar ik vannacht nog een bericht via twitter binnen heb gehad dat jullie het zouden onderscheppen.
Verder een hoop nietes en welles over waar het pakje binnen was gekomen, ik zei Rotterdam en de dame zei Amsterdam en dat Rotterdam niet kon, maar zie de foto’s die ik meestuur.
Wat ik vooral ergerlijk vond vind is dat ik deze dame al meer aan de lijn heb gehad met andere en mogelijk ook met dit probleem daar ik haar stem herkende, ze vertelde me strak dat ik de oplossing niet geloofde (dat welles nietes spel).
Maar nu ter zaken, hoe gaan jullie dit oplossen, mijn pakje staat bij Karwei terwijl jullie het zouden onderscheppen.
Ik wil alleen zeker weten of mijn pakje straks niet blind weg ge-scant wordt naar retour afzender, maar dat jullie het echt onderscheppen, straks betaal ik , ik weet niet hoeveel aan verzendkosten om het terug te krijgen.
Grtz , Jos Lemmers
Gewenste oplossing
Dat mijn pakje voor de juiste prijs op het afhaalpunt komt en niet wordt terug gestuurd naar Japan.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.