Klacht POSTNL: 8x pakketjes niet bezorgd / verdwenen

Klachtnummer
# 388840
Gebruiker
Debby
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Inmiddels zijn er 8 pakketjes van AliExpress en wish verdwenen. Ze zijn gefotografeerd maar nooit bezorgd. En dat terwijl het gewoon in de brievenbus past.

De oplossing

Ik wil mijn pakketjes en wel zo snel mogelijk. Als ik vrijdag 13 augustus het niet vinden heb. Ga ik aangifte doen. Het is absurd dat ik mijn pakketjes niet heb.

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakketten van Wish en AliExpress. U geeft aan de zendingen wel in de PostNL app te zien staan, maar u heeft ze niet ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses dat u de pakketten niet heeft ontvangen. Deze pakketten gaan vaak via de briefpost en zijn daarom binnen Nederland niet te volgen. Ik kijk graag met u mee of ik een klacht voor u kan registreren. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Wanneer zijn de poststukken in de app komen te staan? Wanneer een poststuk in de app staat, wordt dit binnen 4 bezorgdagen geleverd.

    - Uw e-mailadres

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.


    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Debby
    Datum
    Ik heb alle foto's erbij gedaan. En heb alle andere foto's al minimaal 10 x naar jullie toe gestuurd. Ik wil een oplossing. En ik hoef niet jullie problemen op te lossen.
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor voor uw reactie. Ik vind het erg kwalijk dat u deze pakketten niet heeft ontvangen, ondanks dat u hiervan foto’s heeft gezien in de briefpost app. Mijn excuses hiervoor.

    Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat er meerdere meldingen over zijn aangemaakt. Maar omdat deze zendingen onverzekerd zijn verzonden en verder niet te traceren zijn, is verder onderzoek niet mogelijk. Ik kan u in dit geval enkel adviseren om voor een verdere oplossing contact op te nemen met de afzender. Daar heeft u een overeenkomst mee.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen