Klacht POSTNL: Aan "indicatietijden" kunnen geen rechten worden ontleend.

# 20707
Anoniem

Vandaag zou ik tussen 16:45 uur en 18:45 uur (track & trace) een pakket ontvangen. Echter was de chauffeur al om 13:30 uur geweest. Voor niets eerder naar huis gekomen om het pakket in ontvangst te nemen. PostNL hierover gebeld. Er werd mij verteld dat er geen rechten aan "indicatietijden" kunnen worden ontleend. Het kan dus voorkomen dat een chauffeur 3,5 uur eerder of later komt. Waarom zijn er dan "indicatietijden" in het leven geroepen? Na aandringen heeft de medewerker het distributiecentrum gebeld om te kijken of de chauffeur het pakket alsnog kon langs brengen. Vervolgens hoorde ik van de medewerker dat de chauffeur geen telefoon heeft en dus niet bereikt kan worden. We leven toch in 2013? Dit kan je mij niet wijs maken! Het pakket wordt dus niet afgeleverd volgens afspraak. Een hele koude douche voor PostNL!

PostNL dient vandaag nog het pakket afleveren en zicht te houden aan de gemaakte afspraken.

Geachte heer van Toorn,Hartelijk dank voor u reactie. Ik begrijp dat een aan u gericht pakket niet volgens de indicatie is bezorgd.Helaas is het momenteel nog niet altijd haalbaar om op tijd te bezorgen. Momenteel wordt er hard aan gewerkt dit wel te realiseren.Het is daarom zeker van belang een melding te maken wanneer dit niet is gelukt, zoals bij u het geval is. Daarmee hopen wij inzage te krijgen in de zaken die voor verbetering vatbaar zijn.Ik heb uw melding geregistreerd. Daarbij hoop ik dat wij u in de toekomst beter van dienst zullen zijn en bied ik u namens PostNL mijn excuses aan voor het ontstane ongemak.Met vriendelijke groet,Iteke