Klacht POSTNL: Aan afspraak houden !!!!!!!

Klachtnummer
# 312712
Gebruiker
Jacqueline360
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vandaag zou er een pakket worden bezorgt tussen 1030 en 1300 uur. Vanmorgen kijk ik via de track en tracecode of de tijd gewijzigd is. Zie ik dus staan dat Aflevering uitgesteld ivm. Gesloten verklaring!!!!!!!!! Wij zijn altijd thuis en er waren heel vaak pakketjes bezorgd op sterfdag! Bb op de bezorging zit ik te wachten, dit heb ik nl. Van het weekend nodig!!! Wie kan ik bellen? Superslecht !!! Dit zal nog wel een staartje krijgen!!!!

De oplossing

Gewoon leveren op afgesproken tijd!! Voor de geleden schade 250,-

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw De Graaf,

    Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat er een gesloten verklaring op uw adres zit. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik zou graag met u mee willen kijken naar de zending. Daar voor heb ik de track en trace code van de zending nodig.
    Ik kan u echter geen vergoeding geven voor deze zending. PostNL is niet verantwoordelijk voor de vervolgschade als een zending te laat wordt bezorgd. U kunt hiervoor het beste contact met de afzender opnemen.

    Ik zie uw reactie graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,
    Jurgen
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen