Klacht POSTNL: Aan afspraak houden !!!!!!!

Jacqueline360

Vandaag zou er een pakket worden bezorgt tussen 1030 en 1300 uur. Vanmorgen kijk ik via de track en tracecode of de tijd gewijzigd is. Zie ik dus staan dat Aflevering uitgesteld ivm. Gesloten verklaring!!!!!!!!! Wij zijn altijd thuis en er waren heel vaak pakketjes bezorgd op sterfdag! Bb op de bezorging zit ik te wachten, dit heb ik nl. Van het weekend nodig!!! Wie kan ik bellen? Superslecht !!! Dit zal nog wel een staartje krijgen!!!!

Gewoon leveren op afgesproken tijd!! Voor de geleden schade 250,-

Geachte heer/mevrouw De Graaf,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat er een gesloten verklaring op uw adres zit. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik zou graag met u mee willen kijken naar de zending. Daar voor heb ik de track en trace code van de zending nodig.
    Ik kan u echter geen vergoeding geven voor deze zending. PostNL is niet verantwoordelijk voor de vervolgschade als een zending te laat wordt bezorgd. U kunt hiervoor het beste contact met de afzender opnemen.

Ik zie uw reactie graag tegemoet.

Jurgen
    PostNL