Opgelost door POSTNL: aanbellen niet afleveren en dan pakket ineens weg?

content Opgelost
Cheyenne

Vandaag net de bezorger gemist, ik zie dat zij een pakket (kussen dat als cadeau binnen kwam) uit haar bus haalt naar ons toe loopt aanbelt en een briefje in de bus doet, ze scant het pakket en loopt terug en legt het in de bus. bij thuiskomst ligt er dus dat briefje, en niks ingevuld... alles invullen op post.nl : geen zending gevonden!!!
gebeld met post.nl, weten niks, bij het afleverpunt geweest hebben niks... maar waar is mijn pakket dan nu? en niemand heeft iets aan dat pakket want er staat een foto op dat kussen.
ik heb geen idee waar het pakket is gebleven

ik wil dat pakket, ze had het in haar handen

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een pakket op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik zie dat de KG-code inderdaad geen informatie geeft. Dit komt omdat het aan een pakket gelinkt is wat geen track&trace heeft. U kunt het daarom niet volgen. Ik zie dat het pakket inderdaad gisteren is aangeboden, en dat het vandaag nogmaals bij u thuis wordt aangeboden.

Cheyenne
Wel raar dat er met de chat en aan de telefoon geen antwoord gegeven kon worden over dit pakket. volgens beide was er geen pakket naar ons onderweg als er een goed antwoord was gegeven dat had dit een hoop gescheeld maar pakket is nu gelukkig binnen