Klacht POSTNL: Aanbiedpoging

Klachtnummer
# 182322
Gebruiker
Mirjinbernadine
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een schoen besteld bij mcd.store en hun hadden mij verteld dat ik mijn schoen binnen 2 weken zou krijgen. 2 weken gingen voorbij en ik vroeg steeds waar is het dan? Nu wacht ik al een maand en vandaag heb ik mijn trackcode gekregen en nu staat er "aanbiedpoging mislukt" ik weet natuurlijk niet wat de reden daarvan is. Ze zijn ook nooit aan mijn deur geweest of ze hebben mij ook nooit een berichtje gestuurd dat mijn pakket klaar stond. Heel vervelend, want nu weet ik niet als het terug gestuurd is.

De oplossing

Ik wil dat ze kijken waar mijn pakket is en hoe dit heeft kunnen gebeuren, super slordig.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Bernadine,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u meer informatie wenst te ontvangen over de status van een door u te ontvangen zending uit China.

    Uw pakket lag twee weken ter afhalen op het postkantoor aan het Zuidplein. U bent hierover geïnformeerd via een kennisgeving, die is verzonden via de post (in de week van 14 juli). De zending is retour afzender gegaan, omdat deze niet tijdig is afgehaald. Ik raad u aan de afzender te contacten. Die kan de zending opnieuw aanbieden, zodat u deze alsnog snel ontvangt.

    Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u in de toekomst vragen of klachten hebben over de dienstverlening van PostNL, dan kunt u contact opnemen via postnl.nl/klantenservice.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL