Klacht POSTNL: Aangekondigde bezorgtijd wordt niet nagekomen

Klachtnummer
# 68070
Gebruiker
centipeet
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Welke zin heeft het om een tijdvak voor de bezorgtijd aan te geven wanneer deze toch niet wordt nagekomen? Het is mij nu al een paar overkomen dat, ikzelf rekeninghoudend met het aangekondigde tijdvak, men veel eerder of zelfs helemaal niet komt (dwz zelfs een dag later).

Waarom biedt PostNl deze service terwijl het eigenlijk een averechts effect heeft; ipv gemak ervaar ik nu frustratie?!

De oplossing

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Bosmann,Bedankt voor uw klacht. Ik ga hier graag op in.Op www.mijnpakket.nl geven wij zo nauwkeurig mogelijk het verwachte tijdstip van bezorging aan. De pakketbezorger is afhankelijk van de dagelijkse planning en eventuele vertragingen in de route. Het kan dan ook voorkomen dat de bezorger de geplande tijd niet haalt. Ik begrijp dat dit frustrerend is. Onze excuses hiervoor.PostNL controleert zelf de daadwerkelijke aflevertijdstippen en onderneemt actie waar dat nodig is, Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,
    MaaikeKlantenservice PostNL
  2. Auteur
    centipeet
    Datum
    Begrijp uw uitleg maar dit geeft echter geen tevredenstellende oplossing. Ik praat niet over een paar uur later of zelfs eerder, maar zelf geen levering binnen "het verwachte tjjdstip". Het blijft een weersvoorspelling waarmee ik dan ook geen rekening ga houden. Jammer dat deze service in de laatste jaren sterk is verminderd.
    In ieder geval dank voor jullie reactie en aandacht hiervoor.

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen