Klacht POSTNL: Aangereden door een postNL busje in Haarlem centrum

Klachtnummer
# 516077
Gebruiker
celine#0608
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik ben 3 kwartier geleden aangereden door een PostNL busje in Haarlem Centrum op de Gedempte Oude Gracht! De bezorger heeft mij geholpen met mijn scooter samen met twee andere mannen. Hierna heb ik mijn telefoonnummer aan de bezorger gegeven en mijn voor/achternaam. Hierna vertelde hij dat hij mij zou appen en hij het ging regelen met postNL! Ik heb schade aan mijn scooter dus ik wil dat dit zo snel mogelijk geregeld wordt en aangezien de bezorger mijn nummer heeft en niks van zichzelf heeft laten horen moet ik het wel zo doen.

De oplossing

Ik wil graag dat er nu contact met mij wordt opgenomen voor vervolg van de schade aan mijn scooter!

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over het rijgedrag van één van onze bezorgers. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Wat naar dat u aangereden bent. Ik hoop dat u verder nog helemaal heel bent. Ik wil er graag voor zorgen dat u hier verder mee geholpen gaat worden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - heeft u het kenteken van de bezorger genoteerd;
    - wat zijn de kosten om deze schade te herkennen;
    - welke tijd is dit precies gebeurd

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    celine#0608
    Datum
    Ik heb contact gehad met de bestuurder: Daan zunnenberg en heb met postnl gebeld en wordt als het goed is binnen 3 dagen gebeld voor een vervolg. Morgen ga ik naar de maker voor m’n scooter er krijg ik te horen wat de schade is. Waarschijnlijk drie nieuwe kappen en een nieuwe voorrem. Er komt een vervolg hierover!

    Wel heel erg bedankt voor het reageren!!
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw ,

    Bedankt voor uw aanvulling. Graag reageer ik op uw bericht.

    Fijn om te lezen dat dit adequaat opgepakt wordt door mijn collega's.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen