Opgelost door POSTNL: aangetekend bericht 45 dagen niet aangekomen

content Opgelost
AlmeloSou1

28-10-2019 heb ik onder de barcode RN000349935 NL 218 gr. aangetekend brief naar Brasilia verzonden. Genoemd post is nog steeds niet bij de aangegeven adres aangekomen/

is het mogelijk mijn aangetekend brief op nieuwen geïnformeerd worden waar mijn brief gebleven is?

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een door u verzonden brief naar het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Volgens mijn informatie heeft mijn collega u op 4 december een e-mail gestuurd met daarin meer informatie over het ontvangen van het pakket. Ik raad u aan om de geadresseerde hier ook van op de hoogte te stellen.

AlmeloSou1
In Brazilië word verder zaak behandeld. Als u niet tussen was gekomen dan was post nog maanden op het postkantoor Sao Paolo gestaan. Ik heb zelf door gegeven dat de post- ontvanger zelf daar achteraan moest gaan. Post ontvanger moet bepaald bedrag invoerrechten betalen ,dan is binnen enkele dagen post zal bij de geadresseerde zijn. Als u in het Engels via de post Brazilië verzonden bericht niet naar mij was gestuurd dan was niet mogelijk om aangetekend bericht daar aan de geadresseerde te geven.