Opgelost door POSTNL: aangetekend bericht 45 dagen niet aangekomen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 407202
Gebruiker
AlmeloSou1
Datum
1 reactie

Details

De klacht

28-10-2019 heb ik onder de barcode RN000349935 NL 218 gr. aangetekend brief naar Brasilia verzonden. Genoemd post is nog steeds niet bij de aangegeven adres aangekomen/

De oplossing

is het mogelijk mijn aangetekend brief op nieuwen geïnformeerd worden waar mijn brief gebleven is?

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een door u verzonden brief naar het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Volgens mijn informatie heeft mijn collega u op 4 december een e-mail gestuurd met daarin meer informatie over het ontvangen van het pakket. Ik raad u aan om de geadresseerde hier ook van op de hoogte te stellen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
AlmeloSou1
Datum
Uiteindelijke oplossing
In Brazilië word verder zaak behandeld. Als u niet tussen was gekomen dan was post nog maanden op het postkantoor Sao Paolo gestaan. Ik heb zelf door gegeven dat de post- ontvanger zelf daar achteraan moest gaan. Post ontvanger moet bepaald bedrag invoerrechten betalen ,dan is binnen enkele dagen post zal bij de geadresseerde zijn. Als u in het Engels via de post Brazilië verzonden bericht niet naar mij was gestuurd dan was niet mogelijk om aangetekend bericht daar aan de geadresseerde te geven.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?