Klacht POSTNL: Aangetekend brief na bijna 3 weken is nog niet gearriveerd.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 282182
Gebruiker
Stavros
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 6/11 heb ik een aangetekend brief met barcode RN021410641NL naar Griekenland gestuurd. Tot vandaag is niet aangeboden!

De oplossing

Ik wil weten waar de brief is nu en wanneer wordt aangeboden.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Xenakis,

    Ik vind het erg vervelend dat uw zending naar Griekenland nog niet is bezorgd. Mijn excuses hiervoor.

    Ik heb geprobeerd om te achterhalen waarom uw zending niet binnen die periode is bezorgd, maar dit is helaas niet gelukt.
    Wanneer uw poststuk te lang onderweg is, dan kunnen wij voor u uitzoeken waar uw zending is. Daarom stuur ik u direct een e-mail met een link naar het webformulier waarmee u het onderzoek start.
    Ik adviseer u om het webformulier zo volledig mogelijk in te vullen.

    Mijn collega neemt binnen 12 werkdagen contact met u op over de verdere afhandeling.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Thera
    PostNL

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Stavros
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen enkel oplossing!!!!!!!!!!!!!!!!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen